/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hejsa alle samme kan i hjælpe mig
Fra : LoneS
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 04-07-04 10:44

Hejsa alle ude i det ganske land

Jeg stå og har et problem jeg mangler en Restore CD til en Tosiba satellite 4030 CDS
bærebare
hvordan for man fant i sådan en og jeg har været inde på deres hjemmeside men ikke
fundet så meget om lige det
Håber i kan hjælp mig
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 11:16

Har du prøvet at se efter, om der skulle være oprettet et D-drev hvor hele restore ligger på?, det er det mest almindelige når der ikke følger software med.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 04-07-04 11:28

Hejsa ellebye
jo der har været en cd med men en stor RØ. kom til at sætte sig på den
og det kunne den ikke klare **GG**
så har vi prøv så meget for at få den til at køre pænt igen efter den gik ned
men den vil ikke helt vi har også prøv at ligge xper på den men den vil den
slet ikke have så derfor mangler jeg den restor CD til den så vi kan få den op
og køre igen
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : mikkelgj1

Dato : 04-07-04 13:18

hmm.. kan du ikke bare gå ind i bios og oprette frabriksinstillinger ? den går jeg altså på min bærebar.. eller så kunne du jo baer ringe in, der hvor du købte den og sige du gerne vil have en ny til sendt... :D

mvh mikkel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-04 13:36

http://www.thehistoryofcomputers.com/items/3458716132.html
Og her er hvordan du installerer XP, men det kræver lidt kendskab til DOS.
http://www.fuw.edu.pl/~pliszka/hints/notebooks/1005-S157.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 04-07-04 15:04

hejsa
Ja så har jeg været nede i byen for at forhøre mig om sådan en Restore CD vi har 6 juli fest her i fredericia
så derfor at alle butikker åbnet
var en smut i merlin for at høre om sådan en Restore CD
hold så lige fast de ville have 1500 kr for sådan en
Hold Kæf. så mange penge det syndes jeg godt var dyrt
Hilsen Lone

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-04 16:17

Så køb den gennem mit link, eller send en e-mail til soren_buchtrup@hotmail.com 86 16 18 95 København S
Han har en comp. som din til salg i DBA, han vil sikkert gerne brænde en kopi til dig.
For øvrig staves det: Toshiba
http://www.csd.toshiba.com/cgi-bin/tais/su/su_sc_dtlView.jsp?soid=116621&ref=AI&ct=SB&moid=1073769733&IL=EN&QS=recovery&OS=&CN=10&BV_SessionID=@@@@1881542154.1088949585@@@@&BV_EngineID=ccceadcllkikgdecgfkceghdgngdgli.0&ProductMenu_1=Satellite&ProductMenu_2=4030CDT%7c1073769733&ST=1&SortOrder=LT_WEIGHT&awhit=1
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 04-07-04 16:57

Tak for svaret pallebhansen.