/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Trådløs indstillinger??
Fra : Blosom
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 03-07-04 21:51

Hej
Jeg har puldselig fået et problem med at logge på MSN, den skriver at jeg skal tjekke mine opkaldsindstillinger/internetindstillinger! Jeg har trådløs linksys og benytter Lan-indstillinger. Mit spørgsmål er skal jeg tilføje nogle opkaldsindstillinger og hvis -hvilke? skal jeg trykke "benyt som standard" ?

Jeg har ikke forstand på alt dette, som det fremgår, og er lidt bange for at prøve mig frem. Jeg vil være taknemlig for evt. svar. -I må gerne skære det ud i pap for mig -tusind tak!

Mvh Lise

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 21:55

Hvis du kan komme på netted med den skulle det ikke være noget det du skal ikke tilføje nogle opkaldsindstillinger men prøv at afinstaller din msn og installer den igen den kan godt være lidt mærkelig ind i mellem

MVH Henrik

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-07-04 22:17

Har du evt. installeret Firewall eller virus beskyttelse?

Er problemet opstået efter du har skiftet til LAN eller har det virket med din nuværende opkobling?

Kommentar
Fra : Blosom

Dato : 03-07-04 22:39

Hej igen, I er super hurtige.....
Ja jeg kan sagtens komme på nettet og jeg har installeret den igen og lige lidt hjalp det!!
Faktisk har jeg haft problemer med min antivirus NAV, den gik helt agurk, den afinstallerede jeg og skiftede den ud med antivir, som virker perfekt. Der ud over har jeg ad-aware (har jeg haft længe) men har fornyligt installeret stinger.
Kan det gøre nogen forskel??
Jeg siger jer, min computer (det er selvfølgelig den, det er galt med......!!) er helt tosset for tiden, måske jeg skulle tage springet og slette alt!? Med min computer fik jeg en rød cd med en rød ambulance på "recover" er det en slags back up?
Endnu engang tak
Lise

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-07-04 22:43

Den recover cd du har fået er en cd som bringer din computer tilbage ti lden tilstand den var i da du fik den leveret, det vil sige at alle programmer som du selv har installeret efterfølgende vil blive fjernet.

Inden du bruger den cd, så bør du sikre dig, at du har diverse serienumre og andet på evt. andre programmer, og at du har taget backup af alle dine dokumenter

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-04 22:43

Den røde cd er en recover men den installere kun din windows og et par programmer så hvis du gør det skal du lige ta en copi af det du vil gemme

Godkendelse af svar
Fra : Blosom

Dato : 03-07-04 22:58

Tak for svaret Henrik7500.
Jeg ville gerne give begge point, men det kan jeg åbentbart ikke!!?
Tak skal I have, Henrik gav mig en smiley............

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 23:00

Takker pænt