/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Dansk manual til HP PSC 750
Fra : Chamira
Vist : 2110 gange
100 point
Dato : 03-07-04 19:28

Hej Kandu'ere

Nogen der ligger inde m. en dansk manual til HP PSC 750 (printer)? Helst i pdf!

Synes jeg har søgt overalt (incl p2p), og kan bare ikke finde noget.

Mvh/mira

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 19:53

Jeg tror ikke den findes på dansk så ville den være på www.hp.dk og det er den ikke

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-07-04 20:21
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-07-04 20:24

Hvis den er købt i dk, har hp en dansk manual.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 03-07-04 22:42

Henrik7500: Der har jeg kigget!

jakjoe: Søger en på dansk!

___

Printeren blev købt i Merlin for ca. 1 år siden, og der var selvfølgelig en manual med, men den er blevet væk!
Nu er det bare sådan, at jeg har solgt printeren, og køber (der ikke kan engelsk), vil gerne have en manual på dansk.
Derfor ville det være fint, hvis nogen havde den danske manual liggende i pdf. eller evt. havde en manual jeg måtte kopiere.

/mira

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 04-07-04 09:29

Prøv at spørge - gulehus - der har oprettet dette spørgsmål.
http://www.kandu.dk/dk/spg/43861
Eller hør med HP om de vil hjælpe dig. Det er ikke alle der tager
300 kr for en vejledning.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 05-07-04 12:53

Hej Teil,

Det vil jeg prøve hvis det bliver aktuelt!

Snakkede i går med ham der købte printeren og fandt ud af, at hans spørgsmål drejede sig om, om han kunne slå farvepatronen fra og printe uden den... men det kan han desværre ikke på denne model. Han er tvunget til at have patronen siddende i... om den så er tom eller fuld er irrelevant!

Tak for hjælpen Teil, du får hermed pointene. Måske fik jeg ikke helt den hjælp jeg skulle bruge, men så for gammelt kendskabs skyld da

God sommer

Mira

Godkendelse af svar
Fra : Chamira

Dato : 05-07-04 12:54

Mvh/mira

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-07-04 13:18

Højreklik på printeren, vælg udskriftsindstillinger.
Faneblad farve, sæt flueben i -udskriv i gråtoner
Og der vælger du også. - Kun sort blækpatron
Tak for det Chamira.
På Hp PSC2100 serien kan man vælge farvepatron fra,
som beskrevet ovenfor. Prøv dette på 750-eren.
Men der er muligt at, som du siger en patron skal sidde i.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-07-04 13:19

Og god sommer, den venter lige om hjørnet.