/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Bliv Kendt på nettet
Fra : mhvejsel
Vist : 955 gange
155 point
Dato : 18-06-02 11:39

Jeg har lige startet et firma Mhvejsel.dk....
Jeg vil gerne blive kendt på nettet hurtigst muligt....
Jeg har lavet Metatags på min side

Men synes ikke rigtigt det virker...
Hvad skal jeg gøre...
Mange tak på forhånd..
Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 18-06-02 13:39

Jeg fandt en side, som du måske kunne bruge! Der er forskellige links,der fører til hjemmesider, der reklamerer med at promote andre hjemmesider, så...

http://www.daniels.subnet.dk/hjem_.htm

Sorceror

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 18-06-02 20:40

Ja jeg ved godt hvordan man laver metatags....
Men hvor lang tid tager det før de finder de meta tags

Kommentar
Fra : Sorceror

Dato : 18-06-02 22:25

Meta-tags'ene skal brugererne af søgemaskiner jo udnytte! De søger på nogle ord og hvis et af orderne er blandt dine meta-tags, kommer din side frem som et link. Ideen med tags'ene er jo at gøre det nemmere for surfere på nettet at finde siderne, de leder efter.
En anden måde at tilføje din side til søgemaskiner, er at gøre det hos selve søgemaskinesiden. Jeg har lige været inde på Jubii og oppe i det ene hjørne var der et link til at tilføje en hjemmeside. Det er der formentlig også hos andre søgemaskiner. Gå ind hos dem, hvor det er muligt at tilføje hjemmesiden og gør det der. Hvis du mangler andet hjælp her, så sig til.

Sorceror

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 19-06-02 11:07

Jeg kigger lige på det
Vender stærkt tilbage....

Mvh Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 19-06-02 16:22

Er der et sted hvor man kan tilmelde sig en masse Steder på nettet
50 Stykker Måske.....
Men det skal jo helst være Danske sider...
Nu hvor min side stor på dansk og ikke vælge andre sprog..

Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 19-06-02 16:23

Er der nogle der kan fortælle mig om mine tags virker....

Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 19-06-02 16:25

Sorry....
Parkenss
Det er ikke lige de links jeg står og mangler...
Jeg skal bare vide om mine tags virker..
og om jeg kan blive hurtigere kendt på nettet
Med min side....
Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-06-02 20:47

Hej

Jammen,---Hvilke søgemaskiner har du tilmeldt dig på ?? Nu omhandler din Hjemmeside jo salg af PC samt dele dertil,--dem er der jo et hav af på nettet,--så om lige dine Tags kommer frem ved søg af omtalte, er jo svært at sige. Du kan jo selv tage et søg på feks. Google efter Computere og se hvor mange sider der kommer frem.

Som der står i et af mine links >>>
At få sine sider placeret med høj ranking kræver dels et stort manuelt arbejde (f.eks. ved at forsyne siderne med særlige koder med de rigtige søgeord), dels et godt kendskab til de forskellige søgemaskiner og deres virkemåde. I dag tilbyder et stort antal internet-firmaer at udføre en løbende og effektiv submission mod betaling. Enkelte steder er det dog ganske gratis---bla: Submitit.dk Gratis adgang til 9 søgemaskiner, dansk tekst.
Eller Free URL Submitter Gratis adgang til 70 søgemaskiner, men ikke alle lige væsentlige<<<

Så det er jo den vej du skal

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 19-06-02 20:59

Giv mig lige nogle adresser
Det kan jeg jo ikke se bare ved nogle navne..

Mvh. Mhvejsel.dk

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 155 point
Dato : 19-06-02 23:32
Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 19-06-02 23:54

Tillæg:

Her kan du Gratis blive tilmeldt 36 Søgemaskiner i èn tilmelding :
http://add2me.dk/subdir/submit/submitadd2me.html

Du kan også vælge at betale for at få brugere ind på din site:
http://www.redzoneglobal.dk/

Til sidst en lille sjov ting "nøglehullet" her kan du følge med i hvad der søges efter lige nu,--opdateres hver 20 sek.
http://www.joyzone.dk/soegemaskiner/kvasir_noeglehullet.asp

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : mhvejsel

Dato : 20-06-02 14:36

Denne side som du har givet Mig er det jeg gerne vil have...
Men den dur bare ikke helt når man tilmelder sig kommer den med en fejl...
SKOD...
Men det er diise sider jeg gerne vil have

Mvh. Mhvejsel.dk

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 20-06-02 22:36

Hej

Mener du : http://add2me.dk ????? Hvis det er her du får en fejl, så prøv at kontakte add2me på deres E-mail og forklar dem fejlen : tjenester@tjenester.dk

Mvh
Parkenss

Ps: Det er dog begrænset hvad der er at hente mere, hvis du tænker på Gratis tilmeldinger på Danske søgemaskiner.

Godkendelse af svar
Fra : mhvejsel

Dato : 23-06-02 20:15

Mange tak for dit Svar...
PARKENSS
Det var det jeg skulle bruge...
ZEZ Lige pluselig