/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hvordan hacker man et netværk (lan)
Fra : dayworker24
Vist : 1268 gange
5 point
Dato : 03-07-04 00:24

Nu skal i slå fast at det her spørgsmål kun er for sjovt. En af mine venner holder computer party. Og det kunne være lidt sjovt at kunne gå ind på deres computere, men husk det jeg gør er kun over lan og jeg ville jo ikke ødelægge noget ved at hacke. jeg ville aldrig gøre noget ondt med det.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:34

det er da det simpelste ting at gøre hvis i er på samme netværk
tænk dig nu om hvad du spørger om og så vend dit spg til et svar
hvad er det du gør for at spille over lan og få adgang til en anden computer ???
og hvilken port bruger du ???

80 næh
21 næh
23 næh
130 næh men nu brænder tampen

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:36

hvad jeg forstår ikke i spillene er der jo multiplayer, hvis der er et hacker program du mener så ok, men se der ikke andre måder

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:37

og de porte du snakker om kender jeg ikke så meget til

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:39

nu er det jo det spg , hvad vil du foretage dig på den anden computer

det er den vej du skal tænke

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:41

jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener. kan du ikke bare forklare, hvordan jeg gør det

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:42

Er det rigtigt at du kan gå ned i (start) og så trykke (kør), og så kan du skrive (ftp) og så (open), noget i den retning

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:46

hvis du ikke kender disse porte som jeg nævnte før så vil jeg give dig det råd LAD VÆRE
med at rode dig ud i noget før du har lært grund reglerne

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:47

hvor lærer jeg de regler henne

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:48

de porte kan du ikke forklare mig lidt om dem.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:49

ftp = hvilken port er det så ???
og hvilket brugernavn og PASSWORD skal du bruge ???

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:50

aner det ikke forklar det

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:51

du har da internet ikke ???

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:51

skal man skrive deres ip'en eller hvad.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:52

jo jeg har internet ellers kunne jeg jo ikke skrive med dig vel

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 00:55

okey så oversæt lige dit spg til engelsk og søg på nettet
" Hvordan hacker man et netværk "
der har du svaret

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 00:58

kan du ikke skrive, hvordan det er skrevet på engelsk.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 03-07-04 01:03

686F7720746F206861636B206E6574776F726B

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 01:04

hvordan gør du så

Kommentar
Fra : slander

Dato : 03-07-04 01:09

har kun et og sige brug et par min på google..

men pas på det du har gang i kan hurtigt gå galt (det kan jo også vendes og bruges mod dig)..

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 01:13

kender du et hacker program jeg kan bruge, hvis du har et hacker program er det så ikke bare at skrive ip på en af de andres computere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 01:23

Hai : Hvis du virkelig vil gøre karriere inden for hacking, kan du jo spørge eksperterne : it-kriminalitet@politi.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 03-07-04 01:24

hahahaha kender du et hackerprogram molokyle

Kommentar
Fra : slander

Dato : 03-07-04 01:25

prøv at spørg på en NØRD side fx. www.hol.dk eller www.overclocking.dk eller en af alle de andre..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 01:32

Jeg tror du bevæger dig på kanten af loven. Jeg er sikker på, man let ville kunne 'komme til' at bryde; loven om brevhemmelighed, privat ejendomsret, privatlivets ukrænkelighed, ulovlig indtrængen ...plus en 20-30 andre paragraffer, hvis man gav sig ud i noget sådant.

Men det står dig da frit for at søge efter, det du nu søger på http://www.metacrawler.com ...eller noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 01:36

Du finder de 'mærkeligste ting på : http://darkrook.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 01:42

Nåeh.. det er under oombygning.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-07-04 12:22

Hvis du ikke har andet at lave end at prøve at hacke, så gør dette i stedet for

http://www.express-soft.com/webpics/ewp_new_ss.jpg

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 03-07-04 12:24

Den form for hackning er ganske legalt.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 5 point
Dato : 03-07-04 12:46

Læs nu lige det helt grundlæggende : http://forum.brock.dk/noah/trojansk_hest.htm

Så læser du lidt om privatliv : http://ewatch.dk/cmsfiles/private.pdf

..og går ind på et site der prøver at sikre dette : http://1984.dk

Til sidst... tænker du dig lidt om og bliver så enig med dig selv om; det vist ikke er nogen god ide du har fået der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 12:49

Ps. skulle du alligevel ha' lyst ...af ren og skær nysgerrighed til at vide mere om hvordan man gør ???

Tjaeh... så kan jeg da kun anbefale dig at overveje : http://diku.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 03-07-04 12:52

Det kunne være jeg skulle melde mig til et kursus i html-programmering.

/hanse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 13:02

hansemor -> HTML er en script ting ; IKKE et programmeringssprog. Derfor hedder det et HTML kursus.

dayworker24 -> Så sådan her på det (..jeg tror det var dét, technet prøvede at gøre klart for dig) :

Dit spørgsmål er lidt i samme boldgade, som hvis en nybagt knallertkører, der lige har taget knallert-kørekort, spørger :

Citat
Jeg skal til USA med nogle venner. Vi skal med Jumbo-jet til New-York fra Kastrup. Jeg tænkte det kunne være sjovt at flyve dem til Australien istedet. Hvordan er det nu lige man styrer en Jumbo-jet og hvordan kommer jeg ind cockpittet og overtager første-pilotens plads?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 19-07-04 22:02

Jeg kan godt se din ide i at lave dette lille nummer med dem
du sidder samme på computercamp. Men der er ingen tvivl
om at du ikke har loven med dig, hvis nogle af dem du hacker
går videre med det.

Men ellers kunne jeg da godt se det sjove i bare at skifte
baggrunden ud på skrivebordet. Men ladvær.

Jeg kan heller ikke gøre det skal jeg hilse at sige så jeg kan
ikke lære dig noget her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-05 07:55

Har du nu lært at lade være med at hacke LAN's dayworker24 ?

..så var det måske på tide at lukke spørgsmålet ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 05-05-05 00:12

Tak for svaret molokyle.