/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvad hedder sangen??? "techno practia"??~
Fra : Alex2000
Vist : 368 gange
20 point
Dato : 02-07-04 21:18

mojn.
jeg har hørt en sang jeg synes er vildt fed, men ved ikke hvad den hedder eller hvem der har lavet den.
har fået at vide at den skulle hedde (techno practia) det synger de oz i starten af sangen. men hvem har lavet den og hvad hedder den.
TAK...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-07-04 14:29

Som du sikkert selv ved er det ikke noget der hedder techno practia... Enten er det stavet forkert ellers er dine oplysninger ikke rigtige, prøv at komme med flere oplysninger om sangen. Hvor har du hørt den, hvad synger de om. Er det en mand eller Kvinde???

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 14-09-04 12:26

det er en computerstemme der siger det. og det er det sangen starter med. og der er ikke nogen der synger, det er det eneste der bliver sagt i sangen, dog flere gange.

Annuller spørgsmålet
Fra : Alex2000

Dato : 06-09-06 00:48

Har selv fundet sangen i mellemtiden.
Og er mega lang tid siden nu hehe.