/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette en pop3 konto??
Fra : hj3
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 02-07-04 16:29

Er der en der ved hvordan man sletter en pop3 konto, uden at åbne Autlook Express.
hver gang Autlook Express vil hente post og det gør den jo hvergang programmet åbnes, tjekkes pop3 kontoen så bryder windows sammen og genstartes.
NB, Det er ikke virus.
mvh hj3.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 02-07-04 16:32

Du kan formatere!

Men det er ikke den bedste løsning!

Kan nemlig igen bedre!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 16:42

Du kan evt. gå via webmail og se på din mail-konto.
Måske kan du slette den post som driller.
Din postkonto kan også være fyldt op.
Eyvind.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 02-07-04 16:48

Hvis du tager internetforbindelsen fra comp.
Så kan du måske starte outlook Express og slette din konto.
Eyvind.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-07-04 16:48

OE henter kun post hver den starter op fordi du har sat den til det. Den eneskab bør du ændre.

Så kan du evt. gå via din udbyder og tjekke - slette den "dumme" mail, som Eyvind foreslår.

Og hvis du har flere konti (flere mail-adresser) kan du jo tjekke dem individuelt i OE under send/modtag.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 02-07-04 16:51

prøv at impotere dine pop3 konti over i et andet email program,dette har en ret flot grafik:
http://www.incredimail.com/english/downloader.asp

Godkendelse af svar
Fra : hj3

Dato : 02-07-04 17:35

Pyy ha.Tak for svaret Eyvind.