/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
FuckKandu
Fra : asim1
Vist : 464 gange
500 point
Dato : 02-07-04 15:25

Efter at ha været på Kandu i nogen tid , syntes jeg efterhånden det hele virker enormt sammenspist. De Kendte herinde giver rask væk hinanden point, det er til at brække sig over. Og kommer nogen med et svar andre ikke bryder sig om, er folk herinde også hurtig til at rakke ned på hinanden.
Troede Kandu var for alle og ikke kun for de få udvalgte.
Giver 500 point for dem der tør skrive sin mening

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-07-04 15:40

Jeg tør godt sige min mening. Du har ikke helt ret, men lidt vil jeg godt give dig ret i. Det virker lidt som om der er en Besvarelses Mafia. Det er nogle få stykker som besvarer alle spørgsmål, men det er jo også fordi at de er dygtige og hurtige til at svare. Jeg har selv haft glæde af nogle besvarelser. Men når man opretter sig selv med to bruger ID'er for at kunne give sig selv point så mener jeg at det er lidt (meget lidt) ufint!
mvh ole

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 02-07-04 15:51

Mener du min ærlige mening, eller bare noget der passer dig?

Nå, men her er min ærlige mening om Kandu:
Jeg blev anbefalet dette forum af en ven, som sagde at man kunne få mange gode oplysninger herinde, svar på spørgsmål, gode tips - og et godt grin en gang imellem.
Jeg meldte mig til fordi jeg syntes at det kunne være sjovt at deltage, men var samtidig ikke mere naiv, end at jeg godt vidste, at der altid er "nogle" der vil give deres mening tilkende om alt muligt - uanset om de ved noget om emnet eller ikke. Det synes jeg er helt iorden, for det kan nogle gange sætte en diskusion igang og man kan få nogle gode svar på spørgsmål som man egentlig ikke havde regnet med.
Man kan også være så heldig at få yderligere viden om noget som man egentlig troede at man vidste alt om, eller få hjælp til at se tingene på en anden måde.

Alt i alt - tag Kandu for hvad det er: Et åbent forum hvor folk frit kan tilkendegive deres meninger og svare på alt hvad de har lyst til. Det er så op til dig at sortere i tingene og kun deltage/læse det der interesserer dig.
At "nogle" rakker ned på "andre", synes jeg ikke man skal tage sig af - det er jo ligesom med den lille røde knap på fjernbetjeningen på fjernsynet: Kandu ikke lide hvad du ser, så sluk!!

Og pointene - tjah, hvad skal man egentlig med dem??
Det er da meget sjovt hvis det svar man giver bliver udvalgt som det bedste, men så igen - det behøver jo ikke være det rigtige, vel?
Og at "nogen" går højt op i hvor mange point der gives og til hvem, må man vel tage som en sport - vi er vel alle et eller andet sted konkurrencemennesker?

Så jeg vil ikke kalde Kandu for sammenspist, men det er da helt sikkert, at der er "nogle" der bruger meget tid på at hjælpe andre og prøve at besvare deres spørgsmål og dem der gør det, vil jo altid komme til at "kende hinanden" lidt bedre.
Jeg er dog enormt glad for at de mennesker er her og gider bruge deres tid og viden til at prøve at hjælpe mig, når jeg har nogle spørgsmål og jeg kan kun sige, at jeg altid har fået sobre og velkvalificerede svar på mine spørgsmål - tak for det!

Kommentar
Fra : return

Dato : 02-07-04 15:51

Er der da nogle herinde der har to bruger ID'er ?
Selvom de "kendte " ikke kommer først med de gode svar for de oftes pointene alligevel , og det er det der gør mig sur.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 15:58

Der er vel altid nogle, der lærer hinanden bedre at kende end andre, og derfor får et "forhold" til hinanden, og dette kan måske gøre, at nogle tror, at der bliver drevet fusk med pointene.
Det er der blevet med jævne mellemrum, men det er mit indtryk, at der ikke er noget i gang i øjeblikket.
Kandu er et godt forum----og glem så alt om point, det er trods alt ikke det, det hele drejer sig om.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 16:00

asim1 > Kandu er jo et åbent forum, hvor alle på lige fod kan kommentere et spørgsmål - men det betyder jo også, at alle kan ytre en anden mening om løsningen af et spørgsmål.
Jeg tror at de fleste her på Kandu ikke syntes om det som kaldes pointsnyd.
"besvarelsesmafia" - er det når de samme hopper ind og svarer på spørgsmål som ligner hinanden.
Nogle har alm. viden, andre har professionel viden og nogle prøver at lære.
Selvfølgelig vil man opdage, at blive rettet hvis man kommer med en løsning som evt. kunne medvirke til ødelæggelse af det der bliver spurgt om.
Jeg selv er da blevet rettet mange gange - og det lærer jeg da forhåbenligt af.
Eyvind/Emesen. (dobbeltprofil)

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-07-04 16:01

De får jo pointene fordi dem der får hjælpen er villige til at give disse point, jeg har selv høstet et par point, men ikke noget som nærmer sig topscorerne. Tag det som en spøg og lidt alvorigt. For at citere Piet Hein: " Den som kun ta'r spøg for spøg og alvor kun alvorligt, den har fattet begge dele dårligt!" . . . næsten korrekt citeret

mvh ole

Kvalificerer man sig kun til de 500 point hvis man er meget negativ over for KanDu??
For så synes jeg at KanDu er det værste der findes af neputisme og rygklappen

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 02-07-04 16:04

Men altså return - hvad er "de gode svar"??

Det er jo den der stiller spørgsmål der vælger hvad der er godt og hvad vedkommende kan bruge. Jeg har da også selv masser af gange blevet overrasket over hvem der fik point, men det var måske lige det spørgeren manglede.
Et godt gæt kan også nogle gange blive valgt, hvor det så måske senere viser sig at være forkert - men vi kommer hele tiden tilbage til pointdiskussionen. Hvis man nu kunne se bort fra om man får point eller ej, men prøver at hjælpe "af et ærligt/kærligt hjerte, så kan man sagtens få en masse viden og tips ud af at være her.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 02-07-04 16:05

>>>>return<<<<
Jeg troede det var >asim1< der var sur!!

Citat
Er der da nogle herinde der har to bruger ID'er ?
Selvom de "kendte " ikke kommer først med de gode svar for de oftes pointene alligevel , og det er det der gør mig sur.

Mvh
Mone
God weekend

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 16:07

Det er jo ikke forbudt at have flere ID'er

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 16:10

Hvis andre vil surmule må de gøre det et andet sted.
Er ellers enig med en eller anden.
(Bandeord på stribe her, sæt x ved det der passer bedst)

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 02-07-04 16:11

Men når vi nu er igang med ID-diskussionen:
Hvad er egentlig grunden til at have flere ID´er?? - jeg kan ikke se nogen god grund. Det gør det da mere besværligt for en selv, eller hvad??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 16:13

Lexi
så kan man give sig selv points.
sige hej til sig selv og føre 500 point over til én konto
og se ud som en Einstein i statistikken

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 16:14

->Lexi
Prøv at læse Emesen's profil, der er i hvert fald 1 god grund.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 16:15

Lexi - det er besværligt med flere ID/profiler/nick
Hvorfor - se på Eyvind/Emesen.
Eyvind.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 16:16

Det er i øvrigt heller ikke forbudt at give sig selv point
men det er fa----- farligt at blive opdaget

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 02-07-04 16:18

Jada - hvis man ikke vil have point, men hvorfor vil man ikke have point??
Som jeg skrev før, er vi vel alle konkurrencemennesker og hvis man ikke går op i om man får mange eller få point, kan det jo være ligemeget - ikke?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 16:22

Skal vi lave et forsøg ?
Jeg opretter et ?, -hej asim1 -
asim1 svarer og får 500 point.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-07-04 16:23

Pudsigt, det var lige nøjagtig Emesen jeg havde i tankerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 16:32

Så vidt jeg husker har jeg ikke fået "luske point" ved hjælp af dobbelt profil.
Og Lexi >>konkurrencemennesker<< ja da, og det er da sjovest uden snyd.
Eyvind.

>>>>>>>>Pudsigt, det var lige nøjagtig Emesen jeg havde i tankerne<<<<<<<
Hvad mener du olarsen. ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 16:53

Jeg har flere ID'er (profiler) læs selv min; ved at klikke på molokyle herover. Jeg har aldrig givet mig selv point. Jeg har heller ikke kastet point i 'grams'. Jeg giver altid point til den kommentar der giver mig et svar jeg kan bruge. Er der flere enslydende kommentarer giver jeg til den der kom først.

asim1 -> Det er noget af et postulat du slynger ud :

Citat
De Kendte herinde giver rask væk hinanden point, det er til at brække sig over

Kom op med nogle eksempler ? Hven er kendt og hvem er sammenspist ? Jeg har været her på sitet i over et år og jeg kender personligt 2 brugere og har stiftet bekendskab med 3 andre (..hvoraf den ene ikke er her mere). Jeg har på intet tidspunkt forfordelt disse ialt 5 personer. Resten kender jeg ikke. Det er blot nogle navne på min skærm, præcis som du.

Den eneste jeg i lang tid har læst om, rakker ned på nogen er ...undskyld mig : Dig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 02-07-04 17:12

ja så er familien jo samlet

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 02-07-04 17:14

griskhed kan få det værste frem i folk det er jo kun point der er tale om og ikke en disse andet så tror hvis der ikke var dette her point system var det blevet en meget bedre potal at være på

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-04 17:15

Jeg vil nu ikke rakke ned på nogen, men jeg kan godt følge Asims tankegang. Ikke med hensyn til pointsnyd, det går jeg ikke op i, men det er rigtigt at der er en gruppe der virker meget "sammenspist" men det er som regel når man kommer over i kategorien Smalltalk, hvor jeg synes det mere ligner et chatroom end et sted for spørgsmål/svar.Jeg kan nu heller ikke se formålet med flere profiler, men hvis nogen synes det er nødvendigt at udgive sig for flere, må de om det. Men der hvor jeg tror mistanken om pointsnyd dukker op, er nok de steder hvor man synes at det svar der bliver accepteret er helt ud i skoven, og på den måde er det nok lidt farligt at læne sig for meget op ad de svar der bliver givet, i stedet for at bruge sin egen fornuft.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-07-04 17:17

Du har gang i et eller andet der ikke er så forkert igen.

Skægt nok har jeg just svaret på to tråde. Begge gange er jeg først med et aldeles korrekt svar, men man accepterer alligevel en andens svar. Det kan da være grusomt træls, men omvendt scorer man selv en håndfuld ufortjente point i ny og næ. Og hvad betyder disse point så. Tjaee, ikke en skid. De forøger din mulighed for at vinde månedens dims en smule - men ikke nævneværdigt. Prøv at regne lidt på sansynligheden.

Sammenspistheden!! Tjoee, der er nok en del, der er flinke til at forfordele hinanden, dog uden at det er alt for tykt. Der er, som du korrekt konstaterer, en del smaltalk, hvor det er temmelig forudsigeligt hvem der modtager kagen. But who care's but you!

Rakke ned, jaaaee, det hænder. Mestendels kører der et besynderligt kodex der tillader visse reklamer, tuning af knallerter og sådan, men ikke tillader andre typer reklamer - meget forvirrende. Korrekt set hakkes der ned på åbenlyse snyderprofiler, åndsvage svar og direkte reklamer. Ellers virker det nogenlunde omgængeligt.

->Molo.. Det kan ikke passe du ikke ikke kan få øje på lidt forfordeling i ny og næ. Prøv at gennemtrawle lidt smalltalk . Min personlige opfattelse er, at det ret ofte har været til at forudsige hvem der vil få accepteret et svar. Du kan naturligvis altid påstå, at det er netop fordi det svar passede bedst. Men du kommer ikke udenom, at der er, og altid har været, en inderkreds i kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 17:18

Du rynker på næsen af denne "griskhed", men bruger den dog til, at sætte gang i diskutionen..............dobbeltmoral ???????
Eyvind.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 02-07-04 17:24

Jo - det kan du nok have ret i asim1, men jeg mener nu alligevel det gør "livet lidt sjovere" med lidt pointkonkurrence, men jeg ville dog stadig have deltaget her, hvis du havde sat spørgsmålet til 1 point.
Så >griskhed<.........tjah, du bruger jo selv pointsystemet - ikke??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-04 17:27

Ja 3773, jeg var i hvert fald en af dem der fik et svar som du retteligt havde svaret på før mig (kylle,pylle,rylle) det forstod jeg heller ikke helt, men antog at det var fordi jeg kom med et "genkendelses-eksempel" så spørgeren lettere kunne se sammenhængen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 17:33

Smalltalk er lavet til.................smalltalk.
Det er meningen at emnekategorien smalltalk skal aflaste småsnak i seriøse tråde.
Så hvis nogen hopper ind i disse tråde og syntes at det er vrøvletråde, så har de fulstændig ret. Men der er jo altid det lille hak forneden, hvis det er blevet for meget.
Eyvind.

PS. olarsen - fortæl hvad du mener. Det er svært for mig, at ændre noget hvis jeg ikke ved hvad det er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 17:35

3773 -> Skal jeg trække lidt i land. Må det nok være med hensyn til smalltalk, men igen : Selv dér, synes jeg nu 'banen' er ens for alle. Ikke helt sjældent er spørgsmål som f.eks. i Religion også givet på forhånd : Pointene ryger ofte til den der stryger katten med hårene. Jeg går ind for man har sine meningers mod, men vil overlade til andre at Miiau'e med.

Jeg støder så godt som aldrig på dette fenomen i Java, Javascript, Anden Videnskab, HTML, ASP, Anden Hardware, Sikkerhed, Lystfiskeri, ..og hvad jeg ellers abonnerer på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-07-04 17:42

Tjaee Dova, det pissede mig faktisk lidt af, at jeg havde det rette svar. Fandt henvisningen til stamtræet, serverede alt på et sølvfad, og du fik poængerne fordi du spurgte om ikke Lykkebo havde læst Anders And (groft fortalt). Den slags er i min verden uhøfligt. Ligeledes havde jeg på et tidspunkt en længere tråd gående hvor Suno havde blandet sig med et pling/plang svar og fået dette accepteret. Der måtte jeg indrømme jeg blev vred. Men igen, kun forbigående, og verden bryder ikke ned pga modgang i kandu (med mindre man er et åndelig særdeles fattigt menneske). Men Dova, det kan jo aldrig blive din skyld at Lykkebo accepterer lidt alternativt. Om alt er, gider jeg ikke ulejlige mig med at finde noget til hende igen - det er spild af min tid. Måske igen lidt af det Asim siger. Ubevidst har man en række brugere man ikke vil hjælpe (selvom man kunne), idet disse stensikkert ikke ville acceptere dit svar, uanset hvor rigtigt det måtte være. Jeg kunne snildt opremse ikke så få, jeg ikke gad svare, idet jeg ved dette ville være formålsløst. En del af disse er folk der ikke gider acceptere, men det er jo en anden snak.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-04 17:44

molokyle Jeg kan godt lide din mening med at pointene går til den der stryger katten med hårene. Det er lidt det samme jeg synes, at folk accepterer et svar de gerne vil høre i stedet for det rigtige. Og det er der jeg tror mistanken om snyd kommer ind i billedet, hvis folk lægger mærke til at spørgerne accepterer forkerte svar.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-07-04 17:47

Arhhhh Molo......Læs lidt smalltalk. Et stikord kunne være Molokyle, skingur osv osv. Det er vist tale om lidt bytten i rundkreds der. Næsten ligeså foudsigeligt som Ram2 og/eller Fridaflip tråde. Hvis jeg gad kunne jeg sagtens sætte mig ned og fabrikere lidt statestik på det, men det gider jeg ikke. Som jeg skriver: "Min personlige opfattelse er:"

Eneste forskel er/var at Ram og Frida ikke lagde skjul på det.

Uanset hvad de lavede af ballade, er jeg nu ked af de ikke er så ofte på sitet længere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 17:59

3773 -> Husk, når du laver denne statistik (..hvis du altså gad) også at tælle antal kommentarer og antal tråde disse profiler du omtaler rent faktisk er kommet med og har deltaget i. Da er jeg sikker på du ikke vil kunne vise denne forfordeleíng rent statistisk. Simpel matematik

Hvis en profil har lagt f.eks. 2.000 af 20.000 kommentarer i en kategori som smalltalk, ville det undre mig meget, hvis ikke også vedkommende havde fået 10% af de uddelte point.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 18:04

Ps. Jo mere 'aktiv' man er, jo større sandsynlighed for point. Selv om jeg har fået mange point gennem tiden, har jeg også deltaget i mange spørgsmål. Jeg har vel højst fået point i 20% af alle spørgsmål jeg har deltaget i. Dertil kommer også kvaliteten af kommentarene. Det er jo lige bortset fra smalltalk alt andet lige, at deltage relevant, frem for blot at deltage.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 18:06

Pps. Ret lige de 20% til 5% , ...jeg er heller ingen ørn til statistik ;-D

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 02-07-04 18:24

Hold da op med en masse skriveri en så lille komentar kan bibringe!

Jeg har opgivet at læse de seneste indlæg, det er simpelthen fluekn......, men meget hyggeligt.

mvh ole

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 18:38

PS. olarsen - fortæl hvad du mener. Det er svært for mig, at ændre noget hvis jeg ikke ved hvad det er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 19:02

olarsen -> Dette ér SMALLTALK ...og som regel meget hyggeligt

Som Eyvind så rigtigt skriver : Dato : 02-07-04 17:33, så er det et held, man kan sludre her (...forstår ikke helt sammenligningen med chat ? ). Det friholder det meste udenomsnak fra andre tråde

I en chat forsvinder kommentarene ud i cyberspace i løbet af få minutter. Hér står de til evig tid og man er nødt til at forholde sig til, det én gang skrevne. Dette imødegår det meste 'vendekåberi' og løben fra sit ord

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-04 19:14

asim1

Dit spørgsmål minder meget om et jeg selv tidligere har stillet.

Jeg blev bruger den 1.6.03 og den 7.6.03 stillede jeg dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/16673

Det skabte en lille debat, men jeg er stadig bruger på kandu. Efter længere tid, som bruger på kandu, vil nogle føle, at de "kender" nogle bedre end andre.

Der har da ind imellem været pointsnyd, men det er hurtigt blevet stoppet af andre brugere.

Mht. dobbeltprofiler tror jeg ikke at der bliver snydt. Emesen og Molokyle bruger ofte deres dobbeltprofil netop for at undgå pointsnyd. Det er så deres anden profil, som er "almindelig bruger", der svarer.

Jeg er tilfreds nok med kandu, når jeg ser bort fra hastigheden. Mener selv, at jeg har lært meget. Der har været mange spørgsmål/svar, som jeg selv har kunnet bruge.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 19:14

Citat
Fra : olarsen Dato : 02-07-04 16:23
Pudsigt, det var lige nøjagtig Emesen jeg havde i tankerne

Med hvad Ole Larsen ??????????????????????

Med de venligste hilsner Eyvind/Emesen. (dobbeltprofilist)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 20:02

emesen/Eyvind -> olarsen har måske fjernet fluebenet, for det ikke skal komme i karambolage med flueknepperiet

Fra : olarsen Dato : 02-07-04 18:24

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-07-04 20:23

Jeg kan godt blive enig med ans, om at hastigheden, eller mangel på samme er det mest irriterende på kandu. Men derudover kan jeg ikke forstå alle de ubesvarede spørgsmål. Hvorfor gider folk ikke ulejlige sig med at afslutte. Nu har jeg kun været med en lille måned, men kan se, at der er ubesvarede spørgsmål der er mere end et år gammel. Det synes jeg ikke folk kan være bekendt, når der er mange der sidder og roder med at finde link o.s.v.for at hjælpe.

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 500 point
Dato : 03-07-04 10:25

ja du har nu helt ret har selv forleden sendt nogle link til en og om så ikke en der kalder sig bjarneD dukker op og blander sig han syntes åbenbart ikke at det var godt nok det der blev sendt så hellere genere andre end selv at komme med noget konkret
må nok sige at det virkede lidt til at han havde sutteflasken i munden den aften så jeg lader ham være undskyldt for sin opførelse
p.s. men han er jo ikke alene om det ,men kan ikke helt forstå at de så ikke kommer med den hjælp der skal til istedet for at genere andre som har prøvet at hjælpe det bedste de kunne

god dag til dig Asim1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 10:39

return -> Dér har du en pointe, jeg kan følge dig i. Man bør lade være at kommentere i et spørgsmål, hvis ikke man har noget relevant i forhold til spørgmålet at sige (smalltalk undtaget). Der er så divergerende opfattelser af, hvad relevant vil sige i denne forbindelse

Jeg synes :

1.) Det kan i visse tilfælde på sin plads at rette kommentarer fra andre brugere, hvis kommentarene/løsningerne er direkte forkerte eller misvisende.

2.) At snakke uden for emne, hvis spørgeren selv lægger op dertil eller overhovedet ikke reagerer på forspørgelser om ; hjælpen kunne bruges ?, løsningen er fundet ?, uddybning af spørgmålet ? osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 13:19

Der er mange gode svar og meninger her, men kan jo desværre kun gi en de 500 point og det bliver til Return for han er netop inde på noget af det jeg mener.
Men må sige jeg har stor sympati for 3773's svar

God dag til alle herinde

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 13:20

Tak for svaret return.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 14:07

Sammenspist, det kan der måske være noget om
Citat
Return, inden du kommer for godt i gang, så stop mens legen er god.
Disse svar har jo intet med et svar at gøre

http://www.kandu.dk/dk/spg/37313

Citat:
Fra : asim1
hej
hjælp mig har ikke fået mig et virus program hvad sal jeg bruge for at være nogenlunde på at jeg ikke får virus eller andet snavs ind på min pc

du skrev
Citat:
hej du skal bruge norton og Ad-aware så er du meget godt kørende

http://www.kandu.dk/dk/spg/42812

Citat:
Fra : asim1
Jeg har været på revalidering siden 1.4.2004 . Forud for min revalidering havde jeg et job jeg blev fyret fra med et halvt års opsigelse og en fratrædelsesgodtgørelse svarende til tre måneders løn. Opsigelsperioden sluttede 30 april 2004. Mit spørgsmål er nu skal min fratrædelsgodtgørelse modregnes i min revalidering ??

Dit svar???
Citat:
hej lille smukke asim du kan kontakte kommunen på 99313131 så kan de sikkert hjælpe dig med er perfekt svar de sender dig så bare vidre i systemet intil du havner det rigtige sted god jagt
så du ikke skal spise vandgrød resten af året ggggg