/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Ericsson T29 i jylland
Fra : LorteFluen
Vist : 480 gange
170 point
Dato : 17-06-02 19:05

jeg har lige købt en Ericsson T29 og jeg skal have låst svinet op hurtigst muligt. hvor kan det lade sig gøre henne??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 18:10

> jeg har lige købt en Ericsson T29 og jeg skal have låst svinet op
> hurtigst muligt. hvor kan det lade sig gøre henne??>
Hvis du fortæller hvor i landet du er, så tror jeg det vil være nemmere.
Jeg kan i nordjylland.

Mvh
"C@ss"

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 170 point
Dato : 17-06-02 21:07

mail på vej til service@kandu.dk

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-06-02 22:19

Til Zonker
Igen et forsøg på at scorer billige point
hvis du vil melde dette til Kandu,kunne du vel skrive det som en kommentar IKKE?
Til LorteFluen
Afvis venligst det formodet svar fra Zonker
da den jo ikke hjælper dig ret meget vel
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 19:19

Bare et forslag :
Hvorfor køber du ikke et datakabel til lidt over 100kr og unlocker den selv
? så kan du evt. tjene lidt penge ved siden af på at unlocke for andre. Det
er ikke mere end et enkelt klik med musen og tlfen er unlocket

mvh Thomas

"LorteFluen" <LorteFluen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:hAoP8.306$va.47181@news000.worldonline.dk...
> jeg har lige købt en Ericsson T29 og jeg skal have låst svinet op
> hurtigst muligt. hvor kan det lade sig gøre henne??>
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Skjoldmoe

Dato : 18-06-02 21:01

Hej Thomas
Det er jo ikke gjort med et kabel til 100 kr. , du skal jo også vide HVORDAN du bruger det !!
mvh
Niels

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 19:27

Ikke altid...
Hvis det går galt skal man til og have flasher kabler...

"Thomas" <vafadar@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:aent7m$19ei$1@news.cybercity.dk...
> Bare et forslag :
> Hvorfor køber du ikke et datakabel til lidt over 100kr og unlocker den
selv
> ? så kan du evt. tjene lidt penge ved siden af på at unlocke for andre.
Det
> er ikke mere end et enkelt klik med musen og tlfen er unlocket
>
> mvh Thomas
>
> "LorteFluen" <LorteFluen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:hAoP8.306$va.47181@news000.worldonline.dk...
> > jeg har lige købt en Ericsson T29 og jeg skal have låst svinet op
> > hurtigst muligt. hvor kan det lade sig gøre henne??>
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 19:57

"Ole Olsen" <olesan@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0f7ba8$0$14600$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Ikke altid...
> Hvis det går galt skal man til og have flasher kabler...

Rigtigt nok, men det er jo ikke sværere end at tage en backup :) og nu hvor
"1 klik - unlocked" programmerne efterhånden findes overalt på nettet (mht.
Nokia) er der ikke den store risiko ved det.

Iøvrigt mener jeg også det er en god ide at investere i et Flasherkabel hvis
man ønsker at lege lidt med de forskellige muligheder. de 4-500.- synes jeg
er godt givet ud ;)

mvh Thomas

Kommentar
Fra : Skjoldmoe

Dato : 19-06-02 11:04

Hej Thomas m.fl.
Som " Ny " bruger af denne mulighed, vil det være dejligt hvis en af jer ville beskrive hvordan man arbejder med de muligheder i har omtalt.
Jeg ville personligt ikke vide hvad jeg skulle gøre med et af de omtalte kabler i hånden,
skal der ikke bruges et program der kan " læse " telefonens opsætning ?.
mvh
Niels

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 05-08-02 22:55

Endnu et af de spørgsmål som man "køber" hvorefter det er zonker der har været med sine dumme indlæg