/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvilken en?????????
Fra : bamse55
Vist : 949 gange
50 point
Dato : 17-06-02 18:36

hej jeg er en dreng på 16 jag har besluttet at jeg vil have en cross-knallert men hvilken en skal jeg vælge senda,rmx,smx og rx. Jeg synes ikke der er nogle der er grimme men jeg hvil gerne hvide hvilken en der er lettest at tune, og holder bedst.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 50 point
Dato : 17-06-02 21:30

Hej bamse

Du bør nok vælge suzuki model RMX Cross eller Super Motard, de koster fra nye 18995,- men hvad brugt pris de holder ved jeg ikke. De er rimelige nemme at tune, og så holder de godt. de har for i øvrigt 6 gear.

hilsen Melander

Kommentar
Fra : bamse55

Dato : 17-06-02 22:05

tak for svaret Melan men hvor køber jeg dele til sådan en.

Kommentar
Fra : bamse55

Dato : 17-06-02 22:06

tak for svaret men hvor jeg læber jeg dele til den.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 20:38

Jeg ville købe en SMX, de er også gode at tune...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522
"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:b9oP8.282$va.44394@news000.worldonline.dk...
> hej jeg er en dreng på 16 jag har besluttet at jeg vil have en
> cross-knallert men hvilken en skal jeg vælge senda,rmx,smx og rx. Jeg
> synes ikke der er nogle der er grimme men jeg hvil gerne hvide hvilken
> en der er lettest at tune, og holder bedst.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-02 19:08

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:b9oP8.282$va.44394@news000.worldonline.dk...
> hej jeg er en dreng på 16 jag har besluttet at jeg vil have en
> cross-knallert men hvilken en skal jeg vælge senda,rmx,smx og rx. Jeg
> synes ikke der er nogle der er grimme men jeg hvil gerne hvide hvilken
> en der er lettest at tune, og holder bedst.

Senda'en fåes mig bekendt ikke som 30'er og det gør RX'eren vist nok heller
ikke!
Så er der suzuki eller suzuki.. min favorit er nok SMX'eren, kan godt li'
dens motard stil.. det er jo lidt fedt sunes jeg =)

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - MC wannabie
ICQ: 121663556
Fjern NOSPAM ved svar på email ;-P

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 10:40

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3d0e3ab3$0$14597$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg ville købe en SMX, de er også gode at tune...
>
> --
> Hilsen Morten Christensen
>
> ICQ#: 143629522

RMX'en er da lige så let at tune... ?
Det er samme motor !

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 13:07

"bamse55" <bamse55.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:b9oP8.282$va.44394@news000.worldonline.dk...
> hej jeg er en dreng på 16 jag har besluttet at jeg vil have en
> cross-knallert men hvilken en skal jeg vælge senda,rmx,smx og rx. Jeg
> synes ikke der er nogle der er grimme men jeg hvil gerne hvide hvilken
> en der er lettest at tune, og holder bedst.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Efter hvad min knallert-"pusher" siger, så er det ikke billigt at køre på en
tunet crosser, for tandhjul og kæde skal skiftes ret ofte. Så hvis det hører
under at holder bedst, så er det ikke det du skal have.

Kim Larsen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 18-06-02 22:34

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3d0e3ab3$0$14597$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Jeg ville købe en SMX, de er også gode at tune...

Fåes den som 30´er?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-06-02 17:46

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:aeo90h$1r6n$1@news.cybercity.dk...
>
> "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> news:3d0e3ab3$0$14597$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> > Jeg ville købe en SMX, de er også gode at tune...
>
> Fåes den som 30´er?
>

Ja.

Mads

Kommentar
Fra : NRGGuy

Dato : 20-06-02 17:46

Halllllooo Fiske-øje RMX'en fåes som 30'er!!!!

Hilsen NRGGuy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-07-02 20:08

bamse55 <bamse55.news@kandu.dk> skrev:
>hej jeg er en dreng på 16 jag har
>besluttet at jeg vil have en
>cross-knallert men hvilken en skal
>jeg vælge senda,rmx,smx og rx. Jeg
>synes ikke der er nogle der er
>grimme men jeg hvil gerne hvide hvilken
>en der er lettest at tune, og
>holder bedst.
>
>--
>Leveret af:
>http://www.kandu.dk/
>"Vejen til en hurtig løsning"

Hej Bamse, jeg har selv 1 SMX og det er 1 totalt fed knallert der kan

holde til lidt af hvert !! Vi har lige holdt RMX/SMX træf her på
stedet med crossbane og det hele.... de kan godt holde, skal
selvfølgelig passes lidt, lissom enhver anden knallert Tjek
vores side www.rmx50.info/ , der kan du også få svar på evt.
spørgsmål. Hilsen dots

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-08-02 16:30

Hey Hey.
´Det bedste ville nok være at vælge en scooter i stedet for, men hvis du
vil have en crosser...
Suzuki RMX, du piller begrænsningen i udstødningen, og så kører du ca.
90-95.

Mvh. Michael Kivsmose.

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : westerberg

Dato : 01-06-03 15:07

ja, og så vågnede michael kivsmose.... så flyver den vel også når du kigger væk??
hvis du piller begrænsningen i forrøret, så går den ca. 70-80 km/t.

smækker du en metrakit potte og en gearing på, så går den omkirng de 95 stykker.