/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er Fabio
Fra : ymot
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 01-07-04 22:12

Jeg har set et par afsnit af udsendelsen "Hjerter af guld på Hawaiii", der iblandt den sidste.
Jeg er et stort spørgsmålstegn - hvem er Fabio??? (Eks-kæresten, som vist er ret kendt i USA).
Kan du hjælpe mig med at få stillet min nysgerrighed? Jeg forstår nemlig ikke reaktionen fra den valgte fyr.
Mvh Ymot

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 22:16

Jeg mener at kunne huske, han var med i Chippend... et eller. Det er nogle enorm flotte fyre der danser, der er ca. 8 -10 hankøn.

The1best

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 01-07-04 22:17

Fabio er en fotomodel og skuespiller fra USA har været med i flere Film
http://images.google.dk/images?q=fabio&ie=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning
http://www.fabioifc.com/

Asim

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 01-07-04 22:22

Det kunne være min smaskfede hankat*S*

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 22:24

Startede han ikke i Chippend.. ?

The1best

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 01-07-04 22:44

Næh, han startede i en baggård - tror jeg?

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 01-07-04 22:46

jo det gjorde han og Chippendales gjorde hvist mere end bare at danse gggg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 23:42

the1best -> Der ligger et Fabio link i Frk.Uro's computer under ; 'Ugen der gik' ikonet på skrivebordet. Jeg ved det ! Jeg har selv lagt det der...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 10:12

Skøn ordveksling :

Citat
Kommentar

Fra : the1best Dato : 01-07-04 22:24

Startede han ikke i Chippend.. ?

The1best

1 Kommentar

Fra : J_Lo Dato : 01-07-04 22:44

Næh, han startede i en baggård - tror jeg?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 02-07-04 10:17

Se den havde osse jeg luret*lol*- men bemærk venligst, at jeg taler om min fede hankat og ikke den underskønne Fabio fra Chippendales.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 10:24

I know... J_Lo

Bare rolig dette er smalltalk, så der er nok ingen 'skade' sket

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-04 10:46

Larissa troede, at hun havde fundet manden med et hjerte af guld, da hun valgte Gil på Hawaii.

Men da hun afslørede overfor Gil, at hun tidligere havde været kæreste med den italienske model og skuespiller Fabio, forlod Gil Larissa!

Vil du opleve Fabio ved selvsyn, så følg med i TV Danmarks nye underholdningsserie Filip og Fredrik der har premiere på onsdag den 7. juli. Næste onsdag - den 14. juli - besøger de to svenske gutter sexikonet Fabio i hans eksklusive hjem og får lov at prøvekøre en af hans 150 motorcykler.

Klik og læs mere om Fabio...

Fra denne side http://www.tvdanmark.dk/

og her http://www.fabioifc.com/

Hilsen ans

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 02-07-04 11:04

>molokyle Du ved jo godt, at jeg ved hvem han er. Tidligere stor fan af Chippend...

Jeg har ikke fulgt med i hvad han har foretaget sig. Men har set ham set i Glamour.

Hvad er det han, har lavet, der er så skrækkelig? Udover at gør som tusindvis af andre kvinder. Sælger billeder af sig selv.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 12:39

the1best -> Han får en masse usikre mænd til at føle sig små, grimme, ubetydlige og som dårlige elskere

Præsis som usikre kvinder, der bare HADER : http://www.christinaaguilera.com/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ymot

Dato : 02-07-04 14:35

Tak for svaret ans.