/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Swits Kabler
Fra : Toby14dk
Vist : 401 gange
20 point
Dato : 17-06-02 13:37

Davs er der nogle der ved hvad kabler kabler jeg skal bruge til et Longshine 8 ports Hub eller Swits Jeg vil gerne købe nogle kable men aner ikke hvad der skal sidde I

Mvh Tobias

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 30 point
Dato : 17-06-02 13:58

RJ45 Twisted-Pair CAT5 - Dette skal du ikke købe - Det bruges nemlig kun til to computer. Uden switches.

Køb et ganske almindelig RJ45 kabel...eller lav dem selv - det er billigere.
www.edbpriser.dk - godt sted at kigge .... :)

Godkendelse af svar
Fra : Toby14dk

Dato : 17-06-02 15:42

Tak for svaret Squanto.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 18-06-02 20:21

No problem...Always helping other people...

Kommentar
Fra : Toby14dk

Dato : 18-06-02 21:28

Hey Squanto jeg har lige talt med min Onkel og en hotline servis og de siger alle sammen at det skal være et rj-45 kabel men det skal ikke være Twisted det er kun mellem 2 computere stadig tak for dit svar jeg syntes bare du skulle vide at det var forkert så du ikke siger det til andre..

Mvh Tobias =