/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er noget af nettet nede ?
Fra : NoName7620
Vist : 738 gange
50 point
Dato : 01-07-04 21:19

Kan ikke komme i forbindelse med www.vestjyskbank.dk og f. eks. www.teledanmark.dk er noget af nettet nede eller er der noget galt i min sikkerhedsopsætning ?

Accepteret svar
Fra : technic

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-04 21:23

Virker her!

Kommentar
Fra : technic

Dato : 01-07-04 21:25

Du kan jo have blokeret dem med din firewall (hvis du har en). Har de virket før?

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 01-07-04 21:26

har ikke firewall og de har virket

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-07-04 21:29

Hej NoName.
De virker også her, ingen problemer med at komme ind direkte fra dine link.
Det må være hos dig, kik på din internetopsætning og deaktiver evt. firewall som technic foreslår.
mvh Benny

Kommentar
Fra : calista

Dato : 01-07-04 21:32

Jeg har generelt en meget sløv forbindelse idag
Har måtte opgive at game online, fordi jeg bliver disconnectet 117 gange.
*suk*
Kan nu godt komme ind på de sider der linkes til.

Kommentar
Fra : technic

Dato : 01-07-04 21:35

Dú kan jo prøve Funktioner ( i IE) Internetindstillinger - Sikkerhed: Sæt til standardniveau-
Du kan evt kigge om du kan finde de to i Klassificerede websteder samme sted.

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 01-07-04 21:37

Har som jeg har skrevet ikke noget rigtigt firewall installeret, måske er det et lokalt problem omkring 7620 Lemvig for kan heller ikke komme i kontakt med www.lemvig.info og som nævnt heller ikke de to nævnt i første indlæg

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 21:40

Meget sløv forbindelse her.

The1best

Kommentar
Fra : technic

Dato : 01-07-04 21:41

Den virker også fint.
Der har ikke været nogen specielle hændelser på din PC siden du sidst har set siderne?

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 01-07-04 21:41

Har sat IE til standard og der står ingen under klassificerede

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 01-07-04 21:44

Har ikke bemærket noget men vil da lige prøve med en systemgendannelse

Kommentar
Fra : technic

Dato : 01-07-04 21:51

Jeg har lige tjekket opbygningen af de nævnte sider og noget tyder på at de anvender script i basisopbygningen af hjemmesiden så det kunne jo være, at din virtual java er væk, men der vil ikke ske noget ved at geninstallere den
Du kan finde en MS version her: http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 23:45

Her er det KUN Kandu.dk der er sløv i betrækket ....som sædvanlig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 02-07-04 15:50

Tak for hurtig respons til de der har prøvet at hjælpe, det har vist sig at det var routeren der åbentbart ikke ville tillade trafik til de nævnte sider skønt jeg ikke har sat nogen regler op for det, så løsningen var at nulstille den.

Point går til technic for Quickest respons, tak for det trods alt

Godkendelse af svar
Fra : NoName7620