/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
eddie_skov & jenskumar
Fra : the1best
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 01-07-04 18:16

Kan i to gøre mig en tjeneste, at diskutere jeres uoverenstemmelse i denne tråd?

Den der løber af med sejren, har vundet de 50 point.

På forhånd tak.

The1best

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 01-07-04 18:21

Det har jenskumar
eddie_skov er jeg uenig med. De priser som jens kommer med er korrekte. Pris pr. min. for erhverv er 0,55kr.

Men ellers er de begge to siden de diskuterer i tip´s...

Mordex.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 01-07-04 19:00

Sad lige selv og tjekkede de links. Mener osse at Jensskumar har ret - det som han omtaler hedder jo COOL mobil privat, og altså tager eddie_skov fejl.

Irriterende at der diskuteres i tips JA, men omvendt er det ok, at jenskumar forsvarer sit tip. Nu håber jeg sandelig at han har ret*lol*

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 01-07-04 19:09

aner bananer

så stikker jeg dem en ostemad for en rodet hjemmeside, når nu deres salgschef skriver herinde om det vældige produkt de har.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 01-07-04 19:10

og hva med teil fortjente han ik o at blive nævnt i overskriften

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 19:44

Teil var ikke på banen,da dette indlæg blev skrevet, jeg har ikke læst et tips fra ham, inden jeg skev spørgsmålet.
Så derfor er han ikke nævt i overskriften

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-04 19:59

Ser lige at teils sidste 2 "tip" er blevet fjernet. Da man ikke kan gøre det selv, så er det nok kandu.
Det var også for meget "spam", det burde teil selv vide.

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 01-07-04 21:53

Er ikke deres salgschef. Har ingen tilknytning til telejyllland.... kunne godt læse mig til det hele på deres hjemmside....

Accepteret svar
Fra : Jenskumar

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-04 21:54

Er ikke deres salgschef. Har ingen tilknytning til telejyllland.... kunne godt læse mig til det hele på deres hjemmside....

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 17:29

Så er afgørelse truffet, vinderen er Jenskumar.

The1best