/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sort Sol
Fra : SPanKY_eGg
Vist : 393 gange
150 point
Dato : 01-07-04 18:04

Hey Jeg er nok ikke den eneste som har hørt den der DSB reklame med "the Passenger" ;)

Så jeg leder Efter Akkorderne til Sort Sols sang, Ikke Iggy POP's "the passenger".... Mener der er forskel.

anyways, hvis nogen lagde inde med akkorder til "sort sol - The passenger" Så er i sq nogle svesker, hvis i lige skriver dem ind :)

Kommentar
Fra : load

Dato : 21-07-04 21:50

Prøv at søge på google! Skriv noget i stil med: Sort Sol akkorder. Det plejer at virke for mig, selvom det tager sin tid!

Kommentar
Fra : SPanKY_eGg

Dato : 21-07-04 21:52

argh har prøvet... intet resultat...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-04 23:45

Den udgave af the passenger er aldrig udgivet . (altså det klip fra reklamen som Steen Jørgensen synger)

Kommentar
Fra : jakobboettiger

Dato : 22-07-04 01:08

HEY SPanKY_eGg

Den udgave du snakker om er ikke en SS sang, men snarere en Steen Jørgensen solo-ting, da det er sammen med andre musikere, og altså ikke de gamle SS-drenge.

Akkorderne er dog fuldstændigt de samme som i IGGYs gamle version, og disse kan findes ved en simpel søgning på fx google. Den eneste ændring der kan være er eventuelt tonearten!!! Altså noget nær en fuldstændig kopi af originalen, bortset fra at Steen J synger den federe!!