/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Oprettelsen af internetforbindelse.
Fra : marcussen1
Vist : 270 gange
160 point
Dato : 01-07-04 17:03

Min harddisk, hvor jeg havde WIN 98 SE installeret, har været formateret, og nu kan jeg ikke etablere forbindelse igen efter geninstal. af WIN 98. Jeg har ADSL hos TDC, og når jeg følger TDC's "Quickstart Guide": Tryk START - INDSTILLINGER - KONTROLPANEL, dobbeltklik på NETVÆRK, marker NDO1X Ethernet og tryk på FJERN, kommer "NDO1X Ethernet" ikke frem på netværksboksen. Er der nogen, der kan fortælle mig fremgangsmåden, for at få den frem.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-07-04 17:08

Har du geninstalleret netkortet?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-04 17:09

Har du netværk - eller direkte forbindelse til dit modem.
Emesen.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 01-07-04 17:17

Efter formateringen har jeg ikke geninstalleret netkortet, hvordan gør jeg det (jeg er temmelig blank). Jeg har direkte forbindelse til modemet

Accepteret svar
Fra : Fjante

Modtaget 170 point
Dato : 01-07-04 17:25

Der medfølger en diskette til netkortet med driver.Prøv at gå i enhåndshåndtering-hardware-netkort-geninstall driver

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 01-07-04 17:28

Tag navnet på net kortet og søg i GOOGLE på driveren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 17:56

Du skal have Microsoft netBEUI installeret under : Start->Instillinger->Kontrolpanel->Netværk->..vælg [Tilføj] ; Protocol.

..og som minimum have, TCP/IP protocollen.

Samme sted under Klient, skal du have : Microsoft -> Klentprogram til Microsoft-netværk.

Nederst : Logon = Windows Logon.

</MOLOLKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 18:07

Der ud over skal dit netværkskort eller modem køre : Start->Indstillinger->Kontrolpanel->System->Enhedshåndtering ..og tjek om der er gule spørgsmålstegn ved dine drivere under Netværkskort ...eller under Modem.

Hvis der er ??? , så søg efter ny hardware efter at have fjernet dem (..mærk af og tryk DEL)

Hav din installations CD-ROM parat

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 17-12-04 16:04

Tak for svaret Fjante.