/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
.mpg samler/splitter
Fra : Olle_hansen
Vist : 413 gange
80 point
Dato : 01-07-04 15:30

Hey, jeg har 2 filer af mellem 700 og 800 Mb.

Jeg vil gerne have dem brændt ned på cd'er, der har en størrelse på 700 Mb.

Så er mit spørgsmål. Hvorda får jeg lavet de 2 filer, der er for store om til 2 filer á 700 Mb og en fil med resten???

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-07-04 16:52
Kommentar
Fra : dbl

Dato : 01-07-04 17:02

Du kan gøre det med dette program http://www.avi-vcd.com/avi-to-dvd.asp
Du skal ikke tage dig noget af navnet, det kan også håndterer .mpg, du vælger bare den størelse filen skal have, og sætter den til at arbejde.
Men hvorfor lave to filer ud af dem, hvorfor ikke bare købe nogle 870 MB cd'er?
http://www.billigmedien.de/shop/default.asp Varenummer 5029-99
25 stk. for 85 kr.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-07-04 19:08

---> dbl

Den kan ikke engang åbne .mpg filer....

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 01-07-04 19:26

---> dk din virker ikke til den type .mgp jeg har

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 02-07-04 03:50

Hmm...jeg har da brugt den til lige netop det du beskriver, er du sikker på at du gør det rigtigt.
Så køb da nogle 870MB cd'er, så er du også fri for at skal skifte cd midt i filmen.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 18-12-04 06:16

Nå, er det ikke snart på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 24-02-05 15:58

Vi prøver igen.....er det ikke på tide at lukke dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 00:00

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?