/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
messinger VÆK
Fra : dhmoelsted
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 01-07-04 12:28

Jeg har en pc med msn messinger 6.1 den ligger jo i programmer, men der ligger også messinger en anden version plus messinger plus2 og plus 3, jeg kunne godt tænke mig at komme af med dem således der kun ligger msn messinger 6.1 tilbage, men jeg kan ikke komme af med de andre er der en der har et råd
jeg mener at de til tider blander sig sammen.
tak Hans

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 12:30

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 12:32

den sletter windows messenger gå i kør og skriv dette

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 01-07-04 12:32

Return> hvor fa.... ved du sådan noget fra???

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 12:32

der er kommet en 6.2

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 01-07-04 12:43

Hentet fra www.riversen.dk
http://www.riversen.dk/?side=tips.php#messenger

Jeg er ikke så vild med Microsoft Windows Messenger, så jeg ynder at fjerne det fra Windows XP. Dette gøres ved at skrive følgende i start --> kør:

rundll32 advpack.dll,LaunchINFSection %systemRoot%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Dette er en afinstallation og ikke blot en deaktivering. Jeg har forsøgt at deaktivere vha. Group Policy Editor (gpedit.msc), hvilket resulterede i, at Outlook Express blev langsom ved opstart.

Emesen.

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 02-07-04 03:13

Den nemmeste måde at slette windows messenger på er ved at benytte dette lille program, det giver oxe mulighed for at "fjerne" messenger i Outlook Express og Iexplorer. programmet kan hentes her. http://www.kancaie.dk/messengerdisable.exe

Messenger plus 2-3 er addons til MSN messenger. dem skulle du uden problemer kunne afinstallere i tilføj/fjern programmer.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 02-07-04 10:45

Tak for svaret emesen.
det er en " skrap" fyr til det med pc tak for tippet, dem har man brug for når man ikke er på "toppen" med pc
hilsen Hans