Browser problemer
Fra : Coliniiii
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 01-07-04 12:19

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\wfxsnt40.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\WinFax\WFXSWTCH.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\navapw32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\PSFree.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\Sky Alerts\skinkers.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\rnathchk.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Documents and Settings\Colin\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\SN5ZMAZ9\HijackThis[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Real\Toolbar\realbar.dll
O2 - BHO: (no name) - {88912B1A-3EA6-49E0-9D30-000BA394308D} - C:\WINDOWS\System32\kjd.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Real\Toolbar\realbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinFaxAppPortStarter] wfxsnt40.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WFXSwtch] C:\PROGRA~1\NORTON~1\WinFax\WFXSWTCH.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NAV Agent] C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\navapw32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\System32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKCU\..\Run: [PopUpStopperFreeEdition] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\PSFree.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe /0
O4 - HKCU\..\Run: [SkySportsCluster] C:\Programmer\Sky Alerts\skinkers.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\SNDMon.EXE
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Jeg vide ikke om jeg gøre det rigtig mit system er blevn meget ustabil siden jeg har fået noget snavs??????

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 01-07-04 12:44

Jeg kigger den lige igennem og vender tilbage om 5 minutter

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 01-07-04 12:50

Hent og opdater Ad-Aware: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Programmet samt brugervejledning på dansk finder du her: http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware
Følg også vejledningen her til udvidet søgning: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#adaware

Sæt lige de indstillinger korrekt, så det er klar til brug senere.

Hent og opdater CWShredder: http://www.spywareinfo.com/~merijn/files/CWShredder.exe.
Pak ud til egen mappe

Hent dette clear reg prg. som er en free for 30 dages periode. http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html

Lad de tre programmer ligge lidt endnu, du skal bruge dem længere nede.

Du får lige et "lille" job. Åbn Notepad/Notesblok du finder det under -Start - Tilbehør. Kopier det her med fed ind i Notepad/Notesblok:

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows]
"AppInit_DLLs"=""
"DeviceNotSelectedTimeout"="15"
"GDIProcessHandleQuota"=dword:00002710
"Spooler"="yes"
"swapdisk"=""
"TransmissionRetryTimeout"="90"
"USERProcessHandleQuota"=dword:00002710

Og gem filen som: clean.reg

Filtyper - her vælger du alle.
Klik/Dobbeltklik på clean.reg på den, og sig ja til at flette

Genstart fejlsikret tilstand (tast f8 under genstart og vælg fejlsikret) og uden forbindelse til Nettet.
Først skal du slå systemgendannelse fra.
Hvis du ikke ved, hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle

Kør nu det clear reg Supreme prg. som du har hentet, og slet alt hvad den finder.

Kør en scanning med Hijackthis, så du kan se alle filer.
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte en vinge ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked. Efter fix skal du genstarte din computer.

Det er disse, som skal fixes:
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = file://C:\DOCUME~1\Colin\LOKALE~1\Temp\sp.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,HomeOldSP = about:blank
O2 - BHO: (no name) - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Real\Toolbar\realbar.dll
O2 - BHO: (no name) - {88912B1A-3EA6-49E0-9D30-000BA394308D} - C:\WINDOWS\System32\kjd.dll
O3 - Toolbar: REALBAR - {4E7BD74F-2B8D-469E-C0FF-FD60B590A87D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Real\Toolbar\realbar.dll

For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning:
Åbn en mappe, klik på Funktioner >Mappeindstillinger >Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Find og slet:
C: DOCUME~1\Colin~1\LOKALE~1\Temp\sp.html

Og så skal du køre programmet CWS
Angående CWShredder:
.
Kør programmet, afbryd din internetforbindelse fysisk (stikket ud), luk alle vinduer undtaget cwshredder, klik på Fix, den scanner nu, når den er færdigt klik på Next, klik på Exit.

Derefter en tur i Regedit.
Klik på Start gå i - Kør - skriv: regedit - tast enter
Du får et vindue lidt ligesom stifinder.
Gå i rediger - ned i søg - i linjen skriver du: HOMEOldSP
Klik på find næste. Delete filen hvis den findes. Tast f3 for at finde næste (der er sikkert kun en)
Samme fremgangsmåde med søgeordet About:blank
Luk på X når du får at vide der ikke er flere filer at finde.

Du finder måske slet ikke noget med homeoldsp og about blank, men søg lige efter det alligevel.

Kør så programmet Ad-aware, fjern alt hvad den finder.

Genstart Normalt

Download og kør denne engangscanner: http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp

Genstart, kør en scanning med hijackthis og kopier en ny log herind til test.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 01-07-04 17:07

Hej
Thrillseeker Jeg er lidt dum og kan ikke find ud af det?For det føste kan jeg ikke find CWS shredder det er en dårlig link jeg har også søgt igennem "google" men der er så mange?? du skriver slet C: DOCUME~1\Colin~1\LOKALE~1\Temp\sp.html hvordan finder jeg det? jeg har ikke været i regedit endnu!!

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 02-07-04 08:13

http://209.133.47.12/~merijn/files/CWShredder.exe
Prøv og se om du kan få cwshredder her så

C: DOCUME~1\Colin~1\LOKALE~1\Temp\sp.html kan du finde på to måder:
Enten via stifinder, start ved at klikke på dit lokale drev C: Der er så en mappe der hedder documents and settings.
Den klikker du på og går videre indtil du finder Temp. Der sletter du så sp.html.
Eller gå i start -> søg -> søg efter fil eller mappe. Der skriver du så Temp\sp.html og sletter den derfra.

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-07-04 08:27

Hej thrillseeker

Jeg er lige blevne færdig med din instrukser og jeg tror det lykkeds. Jeg er meget glad for hjælpen.Jeg har ikke kunne find ud af det self. jeg forsøger nu og tage en ny hijackthis od sender den så du kan kontrollere at jeg har gjørt det rigtige

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton Utilities\NPROTECT.EXE
C:\WINDOWS\system32\pctspk.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\SPEEDD~1\nopdb.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\wfxsnt40.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\WinFax\WFXSWTCH.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\navapw32.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\rnathchk.exe
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\PSFree.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\Sky Alerts\skinkers.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Documents and Settings\Colin\Skrivebord\hijack rep\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton SystemWorks\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [WinFaxAppPortStarter] wfxsnt40.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WFXSwtch] C:\PROGRA~1\NORTON~1\WinFax\WFXSWTCH.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKLM\..\Run: [NAV Agent] C:\PROGRA~1\NORTON~1\NORTON~1\navapw32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb04.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [MSPY2002] C:\WINDOWS\System32\IME\PINTLGNT\ImScInst.exe /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKCU\..\Run: [PopUpStopperFreeEdition] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\PSFree.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe /0
O4 - HKCU\..\Run: [SkySportsCluster] C:\Programmer\Sky Alerts\skinkers.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\SNDMon.EXE
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O16 - DPF: {2BC66F54-93A8-11D3-BEB6-00105AA9B6AE} (Symantec AntiVirus scanner) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/vc/bin/AvSniff.cab
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 02-07-04 08:34

Hejsa du!

Jamen du klarede det flot

Der er lige et par småting tilbage vi skal af med:
Fix disse:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab

Så genstarter du og slår din systemgendannelse til igen og så er du ren.

Hent og installer følgende programmer, så kan det ikke gå helt galt fremover:

http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spywareguard
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spywareblaster
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#ieprivacy
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#adaware

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-07-04 09:14

Hejså igen,
Jeg er stædig lidt dum!!! hvordan fjerne disse poster som du nævner?

Hvordan for du de point som har fortjent?

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 02-07-04 09:20

Jamen vi prøver lige igen så
Start hijackthis op.
Kør en scanning med Hijackthis, så du kan se alle filer.
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte en vinge ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked. Efter fix skal du genstarte din computer.
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab

Jeg er ikke helt inde i pointsystemet, men det kigger jeg lige på...

Accepteret svar
Fra : Thrillseeker

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-04 09:26

Hvis nu du kigger godt efter på siden her, må der da være et eller andet sted hvor der står noget om dine muligheder mht. at acceptere et svar eller lignende.
Jeg har ikke selv haft brug for at stille spørgsmål, så jeg ved ikke lige hvordan det foregår....

Godkendelse af svar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-07-04 09:48

Tak for svaret Thrillseeker.
Jeg har trykket hvor jeg skulle. jeg har kun en lille ting tilbæg, jeg kan ikke huske hvad mapper skal skyles i mapper indstilling??

Hilsen Colin

undskyld mit darlig Dansk (Jeg er Englænder)

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 02-07-04 10:00

Du behøver ikke undskylde.
Du klarer den fint (af en englænder at være)

Jeg går ud fra at du mener at du gerne vil skjule dine filer igen.
Det gør du ved at Åbne en mappe, klik på Funktioner >Mappeindstillinger >Vis.
SÆT flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
SÆT flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
FJERN prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Så er de skjulte igen.

Jeg takker for pointene og du må sige til hvis der er mere du er i tvivl om

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-07-04 13:35

Jeg siger mange tak igen, systemet virke fint igen.Det er det med det danske sprog
(skyles = skjule) !!!

Hilsen Colin

Kommentar
Fra : Thrillseeker

Dato : 02-07-04 13:39

Ja de er forbandet svar

But you´ll never wanna listen to my enlis it´s terybly badt

Stay cool

Kommentar
Fra : djddk

Dato : 02-02-05 23:08

hqar en computer med NØJAGTIG samme problematik, men når jeg forsøger at køre Hijack This så går den kold, når den når til 75 -90 % af scanningen.. Det er en windows 98 se , nogen der har ideer... ?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 03-02-05 14:38

Hej djddk
Det vil nok være bedst at du oprette spørgsmål i en nyt tråd!! Jeg mener at du vil få flere god svar...

Hilsen Colin