/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skulle det være noget for dig!...
Fra : hvidtiger
Vist : 250 gange
100 point
Dato : 01-07-04 10:52

Jeg har prøvet gul og gratis og den blå avis, men der er simpelthen for mange scootere..Så man ser den slet ikke...

Nå, men jeg kan da prøve her og det koster jo ikke noget...Skal dog lige siges, at jeg bor i ÅRHUS....

Jeg har en Piaggio Zip til salg fra 1997 eller 1998..Den er sølvfarvet med nogle få ridser og lidt rust, men ellers meget flot..Det hele virker på den, ja selv hornet..Der sidder et Polini corsa kit på den, polini vario, 21mm Amel karburator, Arreche powerfilter(dog ikke monteret, men følger med), indsugningsstuds og carbonmembran og ny olierem..Hvis man er til det, ja så kan den stejle..Der er dog en udstødning på den, men den er knækket..Fik dog at vide hos en forhandler, at den godt kunne svejses da der ikke er rust på den..Ellers er det en proma legal udst...Den kan køre ca 80km/t hvis man har stillet den korrekt, hvilket man lige skal gøre...Men hele tunsættet har kun kørt 300km, så det er temmeligt nyt..

Jeg har et billed af den, men aner ikke hvordan man sætter sådan et ind.....Men skriv endelig hvis det er noget for dig...Prisen på Piaggio´n er Kr.4500,-

Vh Hvidtiger

Accepteret svar
Fra : mikkelgj1

Modtaget 110 point
Dato : 01-07-04 11:01

det lyder til at være en okay pris :D mail mig lige nogle billeder på mikkeljensen35@ofir.dk .. forresten du er ikke interreseret i at bytte? eks med anden knallert eller computer?

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 01-07-04 11:17

Ellers tak Mikkel..Har både en 3,2Gh computer med kortlæser og det hele.....Og en scooter...

Men oki jeg mailer den lige til dig, så kan du jo lige svare herinde hvad du syntes...Men ja det er en oki pris for en Piaggio..Jeg mister også en del på den, da selve hele kittet har kostet 3500 og så kommer scooteren oven i..Men skal bare af med den, da det er synd den bare står hvis en anden kan bruge den...

Vh Hvidtiger

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-11-04 17:29

Hvordan gik det med den scooter, fik du den solgt, ellers sæt den i en lokal avis feks. ugeavis, det koster ikke meget.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 18-11-05 16:19

Tak for svaret mikkelgj1.