/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Pris på reperation
Fra : floffy21
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 01-07-04 03:36

Vores Campingvogn skal en tur på "skadestuen", den har nemlig en defekt varmvandsbeholder, og da vi var på ferie i sidste ug røg klipsen der holder ledningen foran af så den slæbte henad vejen, og det resulterede i vi ikke har så meget lys på vognen. Nu kommer det store spørgsmål så, er der nogen der ved hvad det ca koster, kan det betale sig at kigge rundt, og er det måske endda billigere at få det lavet i tyskland :)

håber på hjælp fra nogle kloge hoveder :)

Camilla

Kommentar
Fra : beriksen

Dato : 04-07-04 14:58

ca. 500 for en ny varmeveksler og det samme for at få den skiftet. De slidte ledninger på påhængskablet kan sikkert splejses, med lodning og krympeflex så det er 100% tæt, en time på et værksted, dvs. en 300 kr. Vikl ledningen op næste gang så den aldig kommer til at slæbe, selv hvis diverse clips går til.
Fortsat god campingtur...
Beriksen

Kommentar
Fra : floffy21

Dato : 04-07-04 21:23

den pris på en værkstedstime, hvor får man den henne, i nærheden af mig koster det 450,- pr time :)

Camilla