/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Avi format til DVD ???
Fra : mrm86
Vist : 413 gange
125 point
Dato : 30-06-04 22:25

Jeg har en film som er i avi format, hvordan får jeg brændt den ned på en DVD cd, jeg har DVD cd'er og en DVD brænder..

Men hvilke program(mer) skal man bruge til det?? og hvordan gør man det???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 23:18

normalt bruger man et program der konventerer avi til vob filer. Mener Nero kan gøre det!

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 30-06-04 23:42

vob filer??

Er det så sådan at når man putter DVD'en ind i afspilleren at det så er ligesom en normal DVD, altså så man kan vælge undertekst, sprog og alt det andet??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 23:53

Jep! hvis brænderprogrammet vel og mærke understøtter menu. Jeg har selv fået et program der hedder NeoDVDplus5 der understøtter nøjagtigt, hvad du efterlyser, men som sagt har jeg osse hørt at nero understøtter det! Muligvis skal man dog downloade et dvd plugin til nero før det gør!

Kommentar
Fra : mrm86

Dato : 30-06-04 23:59

Har du prøvet at bruge programmet med avi filer der er ca. 700 mb..??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 125 point
Dato : 01-07-04 00:10

Ja og det gik udmærket! Jeg kunne vælge mellem forskellige kvaliteter, hvor den bedste fyldte omkring 4 Gb på DVD skiven! Hvis jeg valgte lavere kvalitet kunne der være 3 af den størrelse!

Godkendelse af svar
Fra : mrm86

Dato : 01-07-04 00:15

Tak for svaret tedd.