/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Medion pc fra TDC
Fra : samson30
Vist : 935 gange
40 point
Dato : 30-06-04 18:04

Kommentar
Fra : erik_holk

Dato : 30-06-04 18:09

Sikkert udmærket, men du kan sagtens finde noget bedre til samme pris - eller noget tilsvarende, der er billigere

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 30-06-04 18:16

Den er ok!!

Det er lidt sent og sige men denne side er kan du også finde det samme!
www.edbpriser.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-06-04 18:18

Det vigtige er en god service og hotline.
Det har Medion service center i skovlunde.

Kommentar
Fra : samson30

Dato : 30-06-04 18:26

Jeg har jo 14 dages returret, så skulle der komme noget bedre op kan jeg fortryde købet, men jeg har prøvet at finde noget tilsvarende via edbpriser, men jeg syntes prisen kommer på over de 7000 kr når jeg sammenliger med de fra TDC, og det er uden windows.

Kommentar
Fra : samson30

Dato : 30-06-04 18:46

Nu har jeg lige prøvet at søge lidt igen, og jeg kan ikke finde noget tilsvarende.

erik_holk hvor mener du jeg kan finde noget bedre til samme pris ?

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 50 point
Dato : 30-06-04 19:29

Du kan selv sammensætte din pc hos www.midtdata.dk

Så kan du selv få lige den pc du ønsker!

Se under pc konfigurator!

Du bestemmer helt selv hvad du putter i den!

Motherboard
CPU
ram
grafikkort
harddisk
kabinet
mus
styresystem
lydkort

osv

Kommentar
Fra : erik_holk

Dato : 30-06-04 19:36

Og så lige et par bemnærkninger mere - undskylder, at de først kommer nu! Du skal selvfølgelig holde skarpt øje med tilbud på nettet og slå til på det rigtige tidspunkt! Er i øvrigt enig med en af de andre, der har kommenteret dit spørgsmål: Det gælder om at vide, hvad man vil have - og hvad man skal bruge det til. Endelig - og det er lidt fy, fy. Så køb en "tom" maskine - altså uden nogen form for programmer. Hvorfor ved du vel?

Kommentar
Fra : erik_holk

Dato : 30-06-04 19:36

Og så lige et par bemnærkninger mere - undskylder, at de først kommer nu! Du skal selvfølgelig holde skarpt øje med tilbud på nettet og slå til på det rigtige tidspunkt! Er i øvrigt enig med en af de andre, der har kommenteret dit spørgsmål: Det gælder om at vide, hvad man vil have - og hvad man skal bruge det til. Endelig - og det er lidt fy, fy. Så køb en "tom" maskine - altså uden nogen form for programmer. Hvorfor ved du vel?

Kommentar
Fra : samson30

Dato : 30-06-04 23:13

Jeg kan se at hvis jeg samler en pc med samme konfiguration ( p4 3.0 ghz 800 fsb, 512 mb 400 mhz, 160 gb harddisk 7200 rpm, ATI RADEON 9700 PRO) bliver prisen omkring 1000 kr dyre, også mangler der tv-tuner kort, kortlæsere og trådløst netværkskort, og da en windows licens er et most, tror jeg at medion pc'en er den rigtige for mig, jeg takker for jeres indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : samson30

Dato : 30-06-04 23:14

Tak for svaret Martin_c.