/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Sandorm
Fra : Alte
Vist : 940 gange
200 point
Dato : 30-06-04 17:48

Hvor på østsjælland (Fakse bugt) kan man grave/pumpe sandorm?

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 17:51

dem kan man grave overalt ved strande ude i vandet

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 17:52
Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 17:56
Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 17:57

håber du kunne bruge det til noget forsat god dag

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 30-06-04 19:04

Hej hvis det er fladfisk du skal fange er alm orm lige så gode

Kommentar
Fra : Alte

Dato : 01-07-04 11:01

Jeg er interesseret i en geografisk lokation i lokalområdet, hvor bestanden er talrig, og hvor det er til at pumpe/grave, beklager at mit spørgsmål kunne misforståes. Det med regnorm var en nyhed for mig.
Hilsen Alte

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 26-07-04 20:57

Hvis du bevæger dig ca 250 meter til højre for den "nye" marina i Fakse Ladeplads er der rigtig gode muligheder for at pumpe sandorm.
Håber det lykkes

Henrik

Kommentar
Fra : pk1bk

Dato : 07-08-04 13:19

Hvis det bliver helt vanskeligt, kan du købe nogle "fluer" bundet som sandorme (det kan f. eks. i Flensborg) og du kan købe en sandormeekstrakt som du fugter fluen med. Trk det meget langsomt over bunden (efterlader duftspor)
Knæk og bræk
Pk1bk

Kommentar
Fra : Alte

Dato : 07-08-04 21:57

Brandmand38-->Jeg har trampet langs kysten du nævner, uden at finde spor efter sandorm. Jeg var i en afstand at ca 5 meter fra kysten, er det længere ude?

pk1bk--> Jeg vil forhøre mig i Næstved, om grejbutikken der kender "fluerne" og ekstrakten.

Jeg er i øvrigt stadig interesseret i at få oplyst hvor jeg kan pumpe sandorm, i nærheden af Fakse.

Hilsen Alte