/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jeg er blevet væk??
Fra : the1best
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 30-06-04 17:06

Hvorfor er jeg ikke på lodtrækningslisten?

Har mailet til kandu, men ikke fået svar.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?

Jeg vil også være med

The1best

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 30-06-04 17:12

Du kan først i morgen se listen for juni måneds lodtrækning.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 17:14

Jeg var så heller ikke på i sidste måned.

Jeg er blevet snydt.

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 17:16

Hvis du har optjent point i denne måned, så vil du være blandt dem, der trækkes lod i mellem. Den liste, som du kan se nu er fra maj måned. Hvis du har set på "månedens lodtrækning" er det top 10 for denne måned du kan se. Under skemaet vil der stå hvor mange chancer du har for juni måneds trækning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 17:21

Du har >548 superpoint< og er med i lodtrækningslisten men vises ikke på top 50 hvor laveste point viser 9244.
På top 10 vises du heller ikke da laveste point er 2277
Men lige under vises de chancer du har for at vinde i denne måned.
Efter lodtrækningen vises alle efter navn med de point som haves.
Hvis du trykker på lodtrækning vil du se de point som du havde ved sidste lodtrækning
Der står ingen så du har ikke optjænt point i sidste måned.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 17:22

Du er ikke blevet snydt. Jeg har lige kigget i din "historik". Du har optjent point i denne måned. Så hvis du klikker på månedens præmie, vil der under top 10 stå, hvor mange chancer du har.
I maj måned havde du ikke optjent superpoint.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 17:31

Det glæder mig, at jeg ikke er blevet snydt.

Men den liste jeg har kigget på står der juni på. Der står ikke maj.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 17:39

hop lige til seneste 25 >
rul ned til venstre>
tryk månedens præmie>
rul ned og kig lige under "chance top 10 for juni 2004
Der vil stå >>the1best, du har xxx chancer for at vinde præmien.<<
Held og lykke.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 17:39

Du har kigget på listen pr. 1. juni 2004. Det er listen over de brugere, der deltog i lodtrækningen for maj måned. Den blev offentliggjort den 1. juni 2004, da lodtrækningen for maj måned var overstået.
I morgen den 1. juli vil du kl. ca. 13.00 kune se resultatet for juni måneds lodtrækning.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 17:57

Jeg har da helt forstået det rigtigt

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 18:05

Jubiiiiii jeg er fundet igen

I får begge point Jeg vil godt være den glade giver. Jeg har nemlig ferie fra nu af: .-))

The1best .-)

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 18:07

Lidt pointsnyd, vil i have dem idag eller først i morgen?

The1best .-)

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 18:11

Undskyld jeg kan da ikke finde ud af at ramme tangenterne.
Og jeg har ikke engang fået en feriebajer endnu. Har lige åbnet en flaske rødvin, men det var åbenbart nok. Har ikke engang nået at drikke af.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 18:52

[hør] Nu er jeg også glad igen

Det var bare dét jeg ville sige ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 18:57

>molokyle Hvad har gjort dig glad?

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 19:04

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 19:11

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 19:17

the1best -> Dét er et spørgsmål til mindst 100 påænger

..egentlig er der ik' no'et fejre ! Det er først 'Stor-Penge-Dag' imorgen

..men jeg har både kaffe og the

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 19:26

Molo, du har vel også citronmåne.

the1.best

Godt at du fandt dig selv. Så er jeg også glad

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 19:30

>molokyle De 100 point er givet til anden side. Du skulle have sms mig, hvis du mangler noget.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 19:34

Mangler intet øeeh.. det sku' da lige være månen !

Ans -> Din :

Smutter lige i Kiosken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 19:50

UDSOLGT !!! Gud bedre og bevare det...

De havde 'kun' denne sølle skærekage erstatning : Lemon , Zitrone, Citron ..ting, der kan beskues/beundres på denne side : http://www.dancake.dk/

Vælg Dansk -> Sortiment -> Luksuskager (..bagt i kageform )

UHhmmmm... smager godt til min Earl-Gray m. Honning

</MO*LOL*KYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 20:07

>ans Det var ikke sjovt at være væk. Men nu er jeg MEGET glad igen. Håber at jeg en gang med tiden finder ud af alle reglerne herinde, indtil da må jeg jo "betale" mig til det jeg ikke selv kan finde ud af.

>molokyle Til din fødselsdag, får du et gavekort til til et års forbrug af citronmåner.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 20:22

the1best ->

Hvis du keder dig ? Så er der masser af spil her : http://gamehippo.com/ ... det er en KANON side

Jeg har lige været hos 'finse' og hentede dette til sønnike : http://www.abuse2.com/

Du kan evt. kigge under The Best

Gå efter de spil der er 32 Bit, i stedet for dem i DOS

...dem ska' jeg nok komme og hjælpe dig med at installere en eller anden dag i din ferie

Det ku' være vi snart sku' besøge ans i Lyngby ? Lige rundt om hjørnet ! ..hvis hun tør ? Det må være grill tid og hun har truet med forefaldende havearbejde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 20:24

Hmm... Hér er linket til sønnikes spil : http://gamehippo.com/download1/download1_1011.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 30-06-04 20:27

Tja........................
Jeg er ej på listen selvom at det var kl. 12 et eller andet idag såååååååååååå jeg undre mig også og jeg har intet nyt fra "tråden" selvom jeg er tilmeldt,
Frk.uro

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 20:29

Jeg gir' maden og I laver det forefaldende havearbejde. Havearbejdet er der MEGET af. Skvallerkål i rige mængder, men det kan vist bruges i salat.
Emesen har for ca. et år siden lovet at han vil male knoppen på flagstangen. Jeg har det på skrift her på kandu

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 20:30

>molokyle Jeg er stadigvæk på jagt efter det gamle simcity. De nye udgaver har jeg ikke plads til. Og jeg vil ikke spille på nettet.
Den ligger sikkert på en af de gamle disketter.

Prøver lige at tage en surfetur på det link du gav.

The1best

Kommentar
Fra : uro

Dato : 30-06-04 20:32

Ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie ferie............... om 14 dage frk. uro

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 20:38

> uro Hygge hejsa frk.uro det er sørme længe siden. Velkommen tilbage.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 20:43

>ans Skvadderkål, Det er et stort gravearbejde. Du kan selvfølgelig se hvormeget du kan nå at spise dig igennem inden vi kommer. Det skulle faktisk smage meget godt og brændnælder også

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 20:46

ans -> Vi kommer : http://www.pegebogen.dk/ting/a_gummiged.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 20:53

>molokyle Hit med et link til noget alla wolfstein
Kan ikke finde noget.

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 21:04

Jeg har det hele i min have. Skvallerkål, brændenælder og mælkebøtter. Der er til en KÆMPE salatskål og diverse urtesupper.

Molo
Tager du sådan en maskine med? Det er måske den du kommer kørende på?

The1best
Det er altid dejligt at finde sig selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 21:04

Vent lige : Holland vinder

..ik' ans ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 21:12

>ans Indhegn haven. Køb en flok kaniner og dit problem er løst
Og hvis du kan, jeg ville ikke kunne, har du også kød til dine salater.

The1best

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 30-06-04 21:15

du mener vel Portugal molo?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 21:17

Jeg kunne jo godt tænke mig at se Portugal - Grækenland i finalen.
Portugal har i dag et stort hjemmepublikum............... og de har lige scoret.
Jeg tror at Portugal vinder, men tvivler på Grækenland mod Tjekkiet.

the1best en syg tanke med den/de kaniner.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 21:23

>ans Jeg er en MEGET stor dyreven, og kunne aldrig finde på at spise et dyr, jeg selv har har haft.
Og det ved jeg at molokyle og frk.uro kan skrive under på.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 21:25

the1best -> Har ikke tjekket det selv, men prøv : http://gamehippo.com/download1/download1_443.shtml

..ellers er der altid Blake Stone : http://www.dosgamesarchive.com/download/game/1

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 21:31

the1best -> Jeg kunne aldrig finde på at skrive under dine dyr

De to gamle papegøjelignende tingester, som lyder navnene : Pipi & Nick, du har, er sikkert også blevet temlig seje efterhånden

Holland : KOM IGEN... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 21:32

>molokyle Tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 21:43

Molo
Jeg holder ikke med nogen, men jeg tror Portugal vinder. Hvis Tjekkiet går videre så holder jeg med Portugal (hvis de kommer i finalen)
The1best
Jeg tror på at du er en dyreven, men det er jeg også. Håber ikke at I har katteallergi, jeg har nemlig to katte.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-06-04 22:16

>ans Jeg har selv haft 5 katte engang. Det er mange år siden, så de desværre gået bort.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 22:29

Jeg er et vrøvlehoved - men det er vist rigtigt, det med at male knoppen på flagstangen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 22:47

Godt der snart er Tour de France

ans -> ..nul allergi her ! ..men jeg lader fiskene blive hjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-06-04 22:53

Tour de France, det gider jeg ikke se. Bare tanken om Jørgen Leth, han må være museumgenstand, ham gider jeg ikke se eller høre.
I morgen håber jeg så at Grækenland vinder.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 00:25

Takker for i dag

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-04 00:29

Øh Har du fundet dig selv nu the1best?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-07-04 00:31

Nå kan se du har! Må vænne mig af med at læse fra neden og op!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 00:42

>tedd Ja tedd det har jeg og jeg er MEGET glad.
Alle de mærke regler, det koster mig mange lærepoint, bare fordi jeg ikke GIDER læse reglerne.
Så må man jo betale for sin dovenskab.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 07:16

the1best : Selverkendelse... HEUREKA... KATHARSIS... ENLIGHTMENT... SORONOYA... !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-04 07:20

Go' morgen the1best så er du på lodtrækningslisten.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 08:21

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Jeg må straks ud kigge og tage et billed.

God morgen til jer alle.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-04 08:30

Tage et billede af din skærm..............alt+printscreen
åbn powerPoint >sæt ind og nu kan du beundre din liste.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 08:38

Alt + Prt Sc : Nu ligger skærmbilledet af det aktive vindue på Klippebordet. Åben Paint; enkeltklik på den tomme side og tryk Alt + v. Nu indsættes billedet og du kan gemme det som *.BMP i et bilibliotek

Det samme som emesen, men jeg kender dig : Det ska' skæres ud i pap og bukkes i neon

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 08:40

Tak for svaret ans.

PUHA Det er hårdt at være væk. Tak for hjælpen, Som ekstra præmie, kan du indløse en gang havearbejde.

Jeg stiller lige emesen et spørgsmål. Jeg lovede jer begge point.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 08:40

Ps. the1best -> Hvad vil du vinde for ? Du har jo allerede et trådløst tastatur og mus tilsluttet din blærbare IBiMmer ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 08:44

>emesen Næ du Jeg nemligt kamera i min dejlige alcatel 753

>molokyle Det kan der være noget om, angående visse ting.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 08:47

Rettelse 735

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 08:54

Jeg kan jo bruge det som gave, foreksempel. Eller jeg kan bytte med et godt svar.

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-07-04 08:55

The1best

Mange tak, det med havearbejdet bliver ikke i dag måske i morgen eller..............

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-04 08:57

Mere "ud i pap" .......... bibliotek = samling af forskellige skrifter

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-07-04 09:05

>ans Du giver bare lyd fra dig.

Skal lige over og svare emesen, hvis han har svaret.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-04 09:57

skrifter = dokumenter = tekst / billeder / filer

dokumenter = *.doc *.txt *.html *.xml *.nsf *.wpd *.bat *.pdf osv..

tekst = tegnrækkefølge af bogstaver / tal / symboler

billeder = filer i formatet : *.bmp *.jpg *.npg *.gif *.tiff *.psf eller noget..

filer = begger ovenstående, samt programmer / applikationer og deres komponenter.

programmer = *.exe og *.com

program / applikations komponenter = *.dll *.log *.cfg *.sys *.bin osv..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-07-04 16:50

Tekst = det sorte krimskrams på den ikke sorte baggrund.