/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Frames Per Second
Fra : cumano
Vist : 592 gange
20 point
Dato : 16-06-02 22:30

Findes der nogen programmer til at finde ud af hvad din FPS er i et program/spil?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 22:13

"cumano" <cumano.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gu6P8.59497$N46.1941973@news010.worldonline.dk...
> Findes der nogen programmer til at finde ud af hvad din FPS er i et
> program/spil?
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hej.

Typisk i spil kan du skrive en commando i en consol eller lign, hvorefter
spillet viser din FPS.

Fx i Diablo2 kan du ved at trykke ENTER og skrive "fps" se hvad din fps er.

Hilsen
Michael

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 30 point
Dato : 16-06-02 22:56

Hej.

Du kan osgå hente programmet Fraps 1.6 , med det kørende kan du se fps i
dine spil.

Hilsen
Jackie

"cumano" <cumano.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:gu6P8.59497$N46.1941973@news010.worldonline.dk...
> Findes der nogen programmer til at finde ud af hvad din FPS er i et
> program/spil?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 17-06-02 20:52

Aha dydendak dårlig moral at hugge andres svar... føj for den

Kære cumano, accepter IKKE dydendak's svar´, men giv derimod pointene til Jackie for det rigtige svar. Dydendak linker KUN som sædvanlig

Kommentar
Fra : cumano

Dato : 17-06-02 21:21

tak for svarene...
Fraps virker efter hensigten, så derfor accepterer jeg Jackies svar!

mvh.
cumano

Godkendelse af svar
Fra : cumano