/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjern Autologin på MSN
Fra : Jonn87
Vist : 931 gange
70 point
Dato : 30-06-04 12:05

hvordan gør jeg sådan at jeg ikke bare kan trykke på knappen "Log ind" men at jeg også skal indtaste mit kodeord?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-06-04 12:32

Hej Jonn87

Du fjerner fluebenet i autologin.

Mvh
Hanne

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 13:03

gå i funktioner _indstillinger -generelt- og fjern fluebenet i tillad automatisk logon når jeg har forbindelse til internettet

så virker det som du ønsker det skal virke
forsat god dag

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 30-06-04 13:08

Camillasmoster >>
return >>

det hjalp ikke, fluebenet var allerede fjernet under generalt og det andet hjalp heller ik...

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 13:16
Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 13:17

i søg feltet skriver du bare logon så er hjælpen der

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 30-06-04 13:26

return >> ja, men det er ikke sådan at den automatisk logger mig ind når der er forbindelse til internettet...
kodeordet til mailen er bare husket, sådan at det er muligt at logge mig ind uden kodeord.. jeg vil have det sådan at jeg selv skal skrive kodeordet hver gang...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-06-04 14:21

Jeg kører webmail nu men mener det er under funktioner >konti
Emesen.

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 35 point
Dato : 30-06-04 14:58

mener hvis jeg husker rigtigt så skal du gå i op i værktøjs linien og ned i internets option -indhold -autoudførelse så kommer der noget man kan krydse af prøv lige det og se om det kan hjælpe dig

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-06-04 15:23

Tryk -Funktioner -Internetindstillinger -Indhold -autofuldførelse -Ryd formularer....

Kommentar
Fra : smut

Dato : 30-06-04 16:10

du kan hente et lille program her der hedder xp-antispy så kan du meget nemt fjerne det http://www.sofotex.com/XP-Antispy-download_L9075.html

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 30-06-04 16:25

når du er inde på selve messenger altså det lille vindue der popper op når du skal skrive til en så skal du
funktioner /indstillinger /generelt og så skal du have flueben i rubrikken tillad automatisk logon når jeg har forbindelse til internet og flueben i den øverste rubrik ozz
volia så er sagen bøf og du er fri for at skrive password hver gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-04 16:27

Outlook Express:
Funktioner>konti>marker hotmail>egenskaber>server>her kan du koble auto login til og fra.
Messenger:
funktioner>indstillinger>konti>adgangskode>min er blank og jeg skal bruge adgangskode til at logge på.
I generelt kan du hakke forskelligt fra.
Emesen.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 30-06-04 16:28

og selvfølgelig hvis du ikke ønsker så fjerner du bare fluebenet i den 3. rubrik den med
tillad automatisk logon når jeg har forbindelse til internet.

Kommentar
Fra : return

Dato : 30-06-04 16:55

har du fået det til at virke ?

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-07-04 13:56

ingen af tingene virkede...
men return havde fat i noget...

>mener hvis jeg husker rigtigt så skal du gå i op i værktøjs linien og ned i internets option -indhold -autoudførelse så
>kommer der noget man kan krydse af prøv lige det og se om det kan hjælpe dig

jeg vil have ryddet autofuldførelsen i ms messenger!
/////
gjort sådan at der ikke står en standard konto til rådighed, som man kan logge på bare ved at trykke på knappen "log på" og uden kodeord

håber i forstår hvad jeg vil nu, for de fleste af jer har misforstået den helt!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 04-07-04 20:38

nææ det er dig ikke læser hvad vi skriver.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 04-07-04 21:11

tror du ik jeg ved det bedst... undskyld jeg spørger...

det har ik noget at gøre med det der autologin ved forbindelse... eller autologin når jeg åbner msn...

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 05-07-04 00:08

se mit første svar til dig. og så gider jeg ikke bruge mere tid på dig er du tilfreds med et af svarene så luk dog spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 05-07-04 07:03

prøv>luk/afbryd din internet forbindlse,efter du har fjernet flueben under>funktioner>indstillinger>generelt>log på,så slet dine cookies i IE>funktioner
internetindstillinger>generelt>slet cookies,gå så ind i MSN>filer>log på>fjern flue ben i
log mig på automatisk,luk MSN,opret din int forbindelse og start MSN>log på

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-07-04 13:27

så prøver jeg igen>
manse9933>>
det har ik noget at gøre med det der autologin ved forbindelse... eller autologin når jeg åbner msn!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 05-07-04 18:07

hjalp heller ik at fjerne cookies..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-10-04 13:18

Hejsa

Gør følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-vælg fanen indhold

Gå ned hvor der står autofuldførelse-og klik på den
Her kan du fjerne fluebenet ved webadresser

Et flueben her betyder.

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede Internetadresser, i takt med at du indtaster dem på adresselinjen. Hvis du har besøgt et websted før, foreslår funktionen Autofuldførelse en adresse, i takt med at du indtaster. Du kan gå til den foreslåede adresse ved at klikke på den og derefter klikke på knappen Skift til.

Så går du ned og klikker på ryd formularer

Som betyder.

Klik her for at tømme mappen Oversigt for alle indgange, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der vises af Autofuldførelse.

Du kan også klikke på den der hedder ryd adgangskoder.

Som betyder.

Klik her for at fjerne alle indgange i mappen Oversigt med alle brugernavne og adgangskoder, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der angives af Autofuldførelse.

Lav så lige en genstart.

Gør også følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger

Her går du ned og klikker på ryd oversigten

Her kan du også slette cookies-og slet filer

Slet filer.

Klik her for at slette indholdet i mappen eller mapperne med midlertidige Internetfiler.
Denne indstilling er nyttig, hvis du er ved at løbe tør for diskplads, og du ikke ønsker at gennemse de sider, som du tidligere har fået vist.

Slet cookies

Klik her for at slette alle cookies fra maskinen

En cookie er en fil, der er oprettet af et websted, og som gemmer oplysninger på computeren, f.eks. dine indstillinger, når du besøger dette sted.
Yderligere oplysninger om cookies finder du i Hjælp til Internet Explorer.

Ryd oversigten

Tømmer mappen Oversigt. Denne mappe gemmer genveje til sider, der er vist i løbet af denne og tidligere søgninger.

og så slutter du af med en genstart.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 15-07-06 11:02

Hjalp med en af de nyere versioner af MSN
Tak for svarene!..