/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
tiktak lyd som alm analogt ur
Fra : netper
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 16-06-02 19:16

Jeg søger en tiktak lyd som alm analogt ur, enten som wav eller medifil.

Håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 20:18

netper wrote in <cE3P8.59088$N46.1920134@news010.worldonline.dk>:
> Jeg søger en tiktak lyd som alm analogt ur, enten som wav eller medifil.

I betragtning af at du spørger i en gruppe om grafik, er der nok større
chance for at få hjælp til at lave et billede af et analogt ur...

Det bedste jeg lige kan finde på er dk.binaer, men du kan prøve at spørge
hvilken gruppe du skal bruge i dk.velkommen.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 16-06-02 20:51

Jeg har wav.fil der hedder 60minute
vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : netper

Dato : 16-06-02 20:55

Hej ann-vibeke

Kan jeg lokke dig til at sende den på mailadressen webmaster@redningsplanken.dk

Mvh
Per

Accepteret svar
Fra : annvibeke

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-02 21:10

Er gjort!
vh ann-vibeke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 19:46

Prøv at søge på steder på web, som har lydeffekter. F.eks. har:

http://ljudo.com/

Nogle lyde på nogle ure (vælg dansk version og søg på 'ur')

Lyden er på mp3, men kan jo konverteres til wav.

> Jeg søger en tiktak lyd som alm analogt ur, enten som wav eller medifil.
>
> Håber nogen kan hjælpe
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 19-06-02 13:36

Tak for svaret annvibeke.