/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
opdatering til MYMY Wingo MP3 Explorer s~
Fra : 123nu
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 29-06-04 15:36

Hej

Jeg har et lille (stort) problem

jeg har købt en Samsung wingo Mp3 - afspiller Radio/cd-afspiller S-P2450/MY-MP200

(i føtex) der er 2 år eller mere

og nu ville jeg gerne ha noget andet musik på min mp3 afspiller

men jeg kan bare ikke få det til at virke og jeg kan ikke finde en opdatering kan du/i hjælpe mig ?

Den jeg har nu er MYMY Wingo MP3 Explorer 1.0
og jeg køre xp

Jeg har ikke kunne finde hjælp på deres hjemme side

Findes der mon et andet prog der kan overføre min musik fra pc til afspiller ?

http://www.yepp.co.kr/index_01.jsp
www.wingo.co
http://www.samsung.com/index_02.htm

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 29-06-04 15:45

Kan du ikke sætte den i computeren, markere de MP3 filer du vil have overspillet, højre klik og (send til) (flytbar drev)?

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 29-06-04 16:10

Hej Monsen1234

hvis jeg da bare kunne det, men den er helt død
jeg syndes jeg har prøvet det meste nu (øv)