/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
manglende lyd
Fra : bauchmann
Vist : 457 gange
200 point
Dato : 29-06-04 15:05

Når jeg starter op, er det ikke altid der er lyd på. Jeg har Win. XP home. Hvad mon der er galt.
Torben

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 15:12

har du været inde i indstillinger for lyd for at se om det er slået til

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 15:26

Lyder som om XP ikke indlæser dine lyddrivere engang i mellem? Det kunne tyde på en konflikt af en eller anden slags! Prøv at afinstallere dit lydkort inde i Kontrolpanel > Hardware > enhedshåndtering! Derefter genstarter du og geninstallerer lyddriveren!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 15:28

Kontrolpanel > System >Hardware > Enhedshåndtering

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 16:17

Hvilken lyd mangler ....nogen gange ?

Kunne du uddybe dit problem lidt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 29-06-04 16:33

Det er opstartsmelodien samt hvis jeg sætter en CD på. Den er som sagt nogle gange helt død.
Torben

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-04 16:34

Har du tændt for højttalerne

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 29-06-04 16:36

Hvad tror du?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 210 point
Dato : 29-06-04 16:53

Som sagt før : Start->Indstillinger->Kontrolpanel->System->->Enhedshåndtering->Enheder til Lyd, video & spil ; Vælger [Egenskaber] og tjek dine drivere. Er det blot Windows lyden går du ind i : Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Lyde ; Vælger lyskena og teste lydene (husk at vælge en event med højttaler ikonet) og tester på knappen med højttaleren.

Hvis intet af dette virker ? Vender du blot tilbage og beskriver problemet.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 29-06-04 17:47

Tak for svaret molokyle.