/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Grumsede udskrifter
Fra : fredag
Vist : 1511 gange
100 point
Dato : 29-06-04 12:49

Hej. Er kommet i besiddelse af en Brother MFC 9880 laser, men udskrivninger fra den bliver grumsede på hele siden. Teksten er klar men hele papiret bliver lyst grålig, hvordan kan jeg komme af med dette problem ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 13:23

måske den skal renses der kan godt sidde noget snavs i den som kommer med på udskriften

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 29-06-04 13:33

Og hvordan gør man det rigitgt

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 13:41

prøv med sprit på valsen altså den hvor parpiret køre rundt om

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 110 point
Dato : 29-06-04 13:55

for hvis selve udskriften er som den skal være dvs at hvis selve teksten vises perfekt på udskriften så er ikke noget i vejen med selve opsætning af din printer , men der er et sted i printer opsætning som gør at man kan få det til at se ud som du beskriver

prøv at gå i indstillinger for din printer og vælg egenskaber så er der et fane blad der hedder color klik på det mener at man kan lave lidt om der prøve lige det og se om det virker

Kommentar
Fra : alka

Dato : 29-06-04 13:55

Hej fradag. Det kan også være tromlem. Der findes noget rensepapir man kan købe, men jeg ved ikke hvor. Jeg brugte det tidligere til min fax og laser. Hej fra alka

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-06-04 14:00

Man kan købe rensepapir hos f.eks. Bog & Idé.

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 29-06-04 14:02

Tak for svaret return.