/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kim Larsen sang fra Langelandsfestival r~
Fra : OttoKazz
Vist : 2119 gange
200 point
Dato : 29-06-04 12:46

Hei.

Nogen der ved hvad den Kim Larsen sang hedder, der bliver spillet i reklamen for Langelandsfestivalen?

Navn er fint, men hvis nogle også har akkorder+tekst, ville det være endnu bedre!

/oK

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-06-04 13:25

Hejsa,

Nu er det godt nok noget tid siden, jeg har set reklame for Langelandsfestivalen på TV, men jeg har deltaget i festivalen 2 år i træk. Jeg mener ikke at kunne huske nogen Kim Larsen sang, men derimod en anden sang som er lavet til Langelandsfestivalen.

Manden bag sangen hedder Tom Duke og han deltager også selv hvert år.
Jeg tror, sangen bare hedder "Langelandssangen".
Et par linjer lyder sådeles:
"Langeland, jeg tror jeg har - set dig gå med røven bar
Det var nok det bedste syn - nord for alperne til Fyn".

"Der dem der siiiigeeeer - at Langeland har - de smuuuuuukkeste piiiigeeeeer"

Er det den sang, du efterlyser??

Jeg har godt nok ingen akkorder - men kan prøve at finde teksten til dig, hvis det her altså er den rigtige sang?

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : OttoKazz

Dato : 29-06-04 13:28

Det er ikk en sang TIL langelandsfestival jeg savner. Det er, som jeg også har skrevet, den Kim Larsen sang der bliver spillet i reklamen.

/oK

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-04 13:44

Prøv at søge på www.kiml.dk Der skulle du kunne finde tekster til Kim Larsen sange, og se om du kan genkende melodien ud fra det. Ellers prøv at henvende dig til den TV-station der har vist reklamen, måske kan de fortælle det.

Accepteret svar
Fra : load

Modtaget 200 point
Dato : 21-07-04 22:38

Den hedder Sømand om bord... Teksten har jeg et eller andet sted-skal nok lige skrive igen, når jeg har fundet den. Akkorderne i versene: C F C G C F C G C F C G C F C G
Akkorderne i omkvæd: Am F C G Am F C G Am F C F G C

Godkendelse af svar
Fra : OttoKazz

Dato : 29-07-04 15:58

Tak for svaret load. Hvis du gider smide teksten også, er det bare bra.

/Ok