/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Mor-barnsvømning
Fra : Bir
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 29-06-04 12:02

Hej.

Er der nogen der ved, om der i København findes tilbud om svømning for mødre og (handicappede) børn - altså uden fædre/mænd tilstede?
Jeg har lovet at undersøge sagen for en familie med indvandrerbaggrund - det er vigtigt for dem, at det kun er kvinder der deltager.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 29-06-04 12:04

Om det lige er for kvinder med handicappede børn ved jeg ikke, men jeg mener Hillerødgade Svømmehal har svømning kun for kvinder.
Ellers vil jeg foreslå, at du kontakter det handicapcenter familien er tilknyttet. De må kunne hjælpe familien.

Held og lykke med det

Kommentar
Fra : jmbengtson

Dato : 04-07-04 17:10

Prøv at kontakte DGI-Byen. Jeg har selv en handicappet datter og har igennem hendes skole modtaget tilbud derfra.

Håber det kan hjælpe.

Hilsen Topia

Kommentar
Fra : kundal

Dato : 14-07-04 15:43

Frederiksberg svømmehal

Kommentar
Fra : Jsenoch

Dato : 16-08-04 09:30

Frederiksberg svømmehal har efter hvad jeg ved ikke delt det op i kvinder og mænd. Da jeg gik der med min datter var det blandet...