/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Mor-barnsvømning
Fra : Bir
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 29-06-04 12:00

Hej.

Er der nogen der ved, om der i København findes tilbud om svømning for mødre og handicappede børn - altså uden fædre/mænd tilstede?
Jeg har lovet at undersøge sagen for en familie med indvandrerbaggrund - det er vigtigt for dem, at det kun er kvinder der deltager.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-06-04 12:59

prøv at ringe til den kommune du bor i de kan hjælpe dig om nogen kan forsat god dag

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 29-06-04 16:05

se om du ikke kan bruge dette link, i kunne jo altid ringe og høre om der kun var hold for mor/barn, ellers kunne man jo også spørge sin sundhedsplejerske, nu ved jeg jo ikke hvor gammel barnet er.

http://www.kbhbase.kk.dk/kbhbase/service.nsf/0/BDE81B072FC84D7241256D250038E7D2?OpenDocument

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 31-10-05 17:18

København kommune må have en internet adresse, som du kan gå ind på. Der er der lidt altid links. Men ellers tag hen til den nærmeste svømmehal, og spørg.