/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
GSXR400R bruger for meget benzin
Fra : PalleSimonsen
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 16-06-02 13:38

Hej

Jeg har en Gsxr400r GK76A. Den kører p.t. ikke ret godt, da den bruger for
meget benzin - så maget at den af og til drukner.

Hvad er en ca. pris for at en sådan maskine stilt i ventilerne
og stilt i karburatoren????

Den står p.t. på værksted - men jeg skal have en pris inden han begynder at
rep. på den.

Hører gerne hvis I kan give et kvalificeret bud.

Palle

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 13:57

ca 1000 - 1300 (4 stk) for karburatorer og ca 1 time ca 300 - 400 kr for et
ventilcheck, herefter kommer det an på hvormeget der skal stilles og måden
ventilerne justeres på

Janus

"PalleSimonsen" <PalleSimonsen.news@kandu.dk> wrote in message
news:mH_O8.58306$N46.1878703@news010.worldonline.dk...
> Hej
>
> Jeg har en Gsxr400r GK76A. Den kører p.t. ikke ret godt, da den bruger
> for
> meget benzin - så maget at den af og til drukner.
>
> Hvad er en ca. pris for at en sådan maskine stilt i ventilerne
> og stilt i karburatoren????
>
> Den står p.t. på værksted - men jeg skal have en pris inden han begynder
> at
> rep. på den.
>
> Hører gerne hvis I kan give et kvalificeret bud.
>
> Palle
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-06-02 19:48

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev > ca 1000 - 1300 (4 stk) for
karburatorer og ca 1 time ca 300 - 400 kr for et
> ventilcheck,

Hvis det er lige så besværligt at komme til ventilerne på en GK76A, som
det er på en GK73A, tvivler jeg meget på, at det er nok med en time.

Det er vel den tid, man bruger bare på at skille tingene ad på sådan en
model, så en ventiljustering kan næppe gøres på under 3 timer.

--
Susanne

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-02 14:00

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?