/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Købe piger...;-)
Fra : RaB
Vist : 3049 gange
50 point
Dato : 29-06-04 02:32

Er der ikke en hjemmeside hvor man kan se billeder af købe piger..?? bare for sjov skyld...

hygge

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-06-04 02:48

Man kan da ikke købe piger... Måske i SUdan, men så hedder det tvangsægteskab, så hvad mener du helt præcist?

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 29-06-04 03:07

daw
synes du virkelig det er sjovt at købe piger - helt ærligt - smut da ud på motorvejen og leg med de hvide striber...!
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : louisez

Dato : 29-06-04 07:57

Hvad land og hvilken tid er det lige du tror du lever i ????'
Vi er i danmark og skriver 2004...

Er der ikke en hjemmeside hvor man kan se billeder af købe piger..?? bare for sjov skyld...
hvor er det lige at det sjopve er i det?
mvh Louise

Kommentar
Fra : Random

Dato : 29-06-04 08:28

tror der med "købe-piger" menes prostituerede - lyder som om I andre har misforstået den lidt...

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-06-04 08:31

Random

Jeg tror vi alle sammen ved hvad der menes, men prostituerede køber man heller ikke, man betaler dem for en ydelse

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 29-06-04 08:37

Den var go´ B_P, men selvfølgelig rigtig.

Tag til Marokko, jeg mener man stadig kan købe piger for kameler.

Kommentar
Fra : bigdane_dk

Dato : 29-06-04 09:50

hej,

hvis du har lyst til at entrere dette univers, så er www.venuslogen.dk et godt sted at begynde.

Mvh
Bent

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-06-04 11:01

Ellers er der rige muligheder i ekstra bladet's massageannoncer her online
Mvh Sune

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-04 11:53

Øh, I Danmark kan man da også "købe" piger eller koner for den sags skyld. Bare ikke for kameler, men for penge. Og de importeres fra Rusland, Polen Thailand o.s.v. Jeg har da set i TV, at man på nettet kan bestille et katalog med "varenumre" over piger f.eks. fra Rusland. Eks: Katalog nr 47: Olga fra skoven, Pæn lille ...........O.s.v. Så kom ikke og sig at man ikke køber piger i DK.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 29-06-04 12:00

hehe rolig folk.. skrev kun det var for sjov..

LOL kan ikke komme over i blev så sure...

Dove : du kan ikke huske den hjemmeside som de snakket om i fjernsynet..???

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 29-06-04 12:01

sorry dove = dova

Kommentar
Fra : jjn31

Dato : 29-06-04 12:45
Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-06-04 12:48

Ikke lige den bestemte side, men jeg fandt lige en der hedder: www.rusba.dk Og du kan finde flere ved at søge på russiske piger eller konkaktannoncer international, Jeg kan desværre ikke finde ud af at indsætte link.