/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Data via infrarød
Fra : jonassr
Vist : 328 gange
50 point
Dato : 28-06-04 22:01

jeg står og er ved at købe en samsung e700 jeg vil bare lige høre hvad man skal købe for at kunne smide sine billeder ind på Computeren. når man læser om mobilen står der at man kan overføre dem til sin komputer via infrarød nogle der kan give et link eller noget

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-06-04 22:05
Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 28-06-04 22:09

Det er ikke Bluetooth men jeg skal have noget til min com så den kan modtage infrarød

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 28-06-04 22:21

Jeg fik, da jeg købte en alcatel 735 med kamera, en cd til at overføre billeder med via infrarød, Mon ikke også der er en med den du køber? Min computer har indbygget infrarød, så hvis din ikke har det, skal du ud og købe det. Og det kan jeg forstå den ikke har. Hvordan og hvorledes kan jeg ikke hjælpe dig med. Der må du henvende dig til computerproducenten og spørge om.
Nu ved jeg ikke hvilken computer du har, men de fleste producenter har en hjemmeside og her kan du sikkert spørge.

The1best

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 28-06-04 22:23
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-06-04 22:27
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-06-04 22:30
Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 21:11

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 17:30

Selv tak

mvh
jakjoe