/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp lige hurtigt skal nemlig skynde mi~
Fra : Dirty_joker
Vist : 553 gange
61 point
Dato : 28-06-04 18:00

Are you going on a vacation?
If you would like to prevent your email from filling up while you are gone, simply put the date you will be back in the field below.
You will not accumulate earnings
from your referrals while on vacation

(use the format MM/DD/YYYY)

--------------------------------------------------------------------------------
Current payment method: Moneybookers
Select a payment method CheckEgoldHold For AdvertiIntgoldMoney OrderMoneybookersPayPalStormPay
Payment account ID:

--------------------------------------------------------------------------------
New Password:
Confirm New Password:

--------------------------------------------------------------------------------
To save your changes,
enter your password and click 'Save Changes'
Password:

---------------------------------------------------------------------------------
Mit spørgsmål går på...
Jeg er ved at oprette en bruger på en side...
Men ved ikke om jeg gøre noget forkert eller hvad!
1: Skriver dette mit fødselsår og det... FX 090188.. Har prøvet.. Prøvede også 09011988.. Men hvrofor vil den ikke godkende???

2: jEG VIL HAVE PENGE OVER MIN BANK SKAL JEG SÅ IKKE VÆLGE Moneybooker??? og hvad er payment account id???

3: har gjort den korrekt... og det samme i nummer 4....

Undskyld rodet men det skulle gå stærkt!
Hvis i ved hvilken side jeg snakker om så kan i jo også skrive det!! HEhe..

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 28-06-04 18:03

måske vil den ikke godkende fordi du er under 18 ?

junior som gætter

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 28-06-04 18:06

Desværre junior har prøvet...
Forstår altså ikke hvad der er galt!

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 28-06-04 18:12

har du prøvet at skrive 09/01/1988??

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 28-06-04 18:16

Jeg kunne prøve at bruge hovedet Draageos!
TRor det var rigtigt den siger ikke noget med det er forkert...
Men kan du ikke også lige svare på det andet???

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 28-06-04 18:28

Jeg skulle jo spørge..
Moneybooker lyder for mig som noget i stil med Paypal, og ikke som en bank.. hvad er mulighederne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 19:27

Datoformatet kan være forkert på din hjemkomst. Den bruger måned / dag / år

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 28-06-04 22:08

Draageos!

Mulighederne er
check.
egold.
Hold for adverti.
intgold.
money order.
Moneybookers.
pay pal.
stormpay.

Hvilken er bank???
For ellers skulle man vælge check vel!?
Under det med at betale står der Payment account ID!
Hvad er det??

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 28-06-04 22:40

Umiddelbart kan jeg ikke se at nogen af de listede muligheder skulle kunne være bank... Muligheden for at vælge Paypal er givetvis også udelukket da du er under 18. Personligt ville jeg være noget forbeholden over for det at benytte check, men det er jo din sag.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 28-06-04 22:45

ja men jeg modtager jo bare en check når det er!! Hehe..
Hvad betød det der Payment account ID

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-06-04 23:05

Payment account ID.........lyder som det kontonummer som hører til din betaling.

Accepteret svar
Fra : Draageos

Modtaget 61 point
Dato : 28-06-04 23:21

Ja, som Eyvind siger så er det sandsynligvis et kontonummer som de har givet dig da du oprettede en konto hos dem

.. oh jeg troede forresten at det var dig, der skulle til at sende penge med check, men hvis det er dig der er modtageren, kan jeg ikke se nogen problemer i det

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 28-06-04 23:32

Ok så godkender jeg bare dig!

Kommentar
Fra : Draageos

Dato : 29-06-04 10:25

tak for det