/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Dansk Bastardpop?!
Fra : Paddeck
Vist : 863 gange
20 point
Dato : 28-06-04 00:13

Hei
Er der nogle herinde der ved hvor man kan finde noget af det bastardpop der er på hitlisterne herhjemme? det kunne eks. være:

Kim Larsen vs. Joan Osborne vs. Michael Jackson Smooth Sømand (Future Sound System Mix)

Usher vs. 2 Pac Changes Yeah (KlubNex mix)

Prodigy vs. Enya Smack My Enya Up

Beatles vs. Beastie Boys (Fat Boy Slim remix) Fat Lady Madonna Movin´
(Høghen Fra Nærum Mix)

Kelis vs. Ray Parker Jr. Milkbuster

Aqua vs. Kevin Lyttle Turn Barbie On

LOC vs. One T Magic Bitches (Christiano Maniakk)

Shaggy vs. The Beatles It Wasn't The Beatles

50 Cent vs.Stevie Wonder Happy B-day In Da Club (Dj Fab)

AC/DC vs. Jokeren Havnen in Black (Funken)

Håber i kan hjælpe mig

- Paddeck

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-06-04 00:17

Det er "ulovlige" numre, som ikke figurerer nogen steder, andet end hos dem der laver dem.

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 28-06-04 10:32

Hei
ok men det kunne jo tænkes at der er nolge der ligger inde med nogle af dem...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-06-04 10:58

Hey.

Ja, det er oxe rigtigt. Held og lykke med søgningen.

Det her lyder spændende: Usher vs. 2 Pac Changes Yeah (KlubNex mix)

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 28-06-04 12:50

Hei

Jo tak

Det hele er også super fedt :)

hvis du er interesseret kan du læse om det på www.dr.dk/monkey eller høre noget på www.bastardpop.co.uk :D

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 29-06-04 23:39

hmm, v d ikk lig. Ka d tænkes dr måske kommr en cd, me d, sys nemlig d kommr mer og mer frem, men held og lykke. Du ka jo skrive hvis du finder noget.

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 30-06-04 00:07

Hei
nej de må ikke udsende en cd pga. ophavsret osv. desvære...
har fundet en masse på de hjememsider...
håber da også i finder noget..

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 30-06-04 00:13

når oki, d var ellrs ærveligt. så r d jo bar t søgeren igen :D

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 30-06-04 10:09

ja nemlig ja.. hvis der er nogle af jeg der har "kazaa" eller sådan noget kan i jo se om i finder noget...
kunne være fedt...

Kommentar
Fra : desmo25

Dato : 30-06-04 15:54

Det lyder da utroligt at man ikke kan finde noget af det der bastardpop nogen steder. Bla. så er den der Havnen in black ret god... Vil da kigge efter det for det findes tro mig he he

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 30-06-04 21:58

desmo25
Jeg tror dig gerne og håber da du finder noget...
Glæder mig til at høre fra dig :)

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 30-06-04 22:00

kom til at tænke på om du ikk bare kan optage det fra radion me line-in d blir selvfølgelig ikk d bedste, men det r dr da.

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 30-06-04 22:57

Hei
Jo den mulighed har jeg overvejet emn kan heller ikke finde nogle programmer der kan optage så lang tid... kvaliteten bliver heller ikke den bedste men det er da en mulighed.

Hvis der er nogle der kender nogle programmer så sig endelig til.

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 30-06-04 23:08

Der er et der hedder "Radiator" rimlig klamt navn men det kan downloades her og det er enda freeware ----> http://flesko.cz/radiator.zip <----

Kommentar
Fra : desmo25

Dato : 01-07-04 07:48

Hej var der nogen der hørte Monkey busnies igår?? De spillede et bastardpop nummer, nemlig "uffe & jeppe vs. Team easy on" Tro mig det rykker he he

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 01-07-04 09:25

Hei prøver så...

Jeg hørte "uffe & jeppe vs. Team easy on" - GENIALT!

men så skal i høre "Kim Larsen vs. Joan Osborne vs. Michael Jackson Smooth Sømand" den holder!

Kommentar
Fra : desmo25

Dato : 01-07-04 10:37

He he okey... Kan jeg ikke lige forstille mig, men som alt andet bastardpop så skal det høres.

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 01-07-04 13:50

Hehe ja som de siger "det lyder umuligt men alligevel så pokkers vidunderligt" :D

Kommentar
Fra : Tussebarn

Dato : 02-07-04 18:47

Hejsa Paddeck. Jeg ved at mange af de numre du nævner kan findes inde på EDonkey. Har selv en del af dem. Søg under Batard Pop. Desværre kan jeg ikke finde Smooth sømand. Den er genial!!! Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 02-07-04 20:25

tak for det...
Du kender ikke nogle steder hvor man ikke skal downloade dem... kunne evt. sende dem..?
mvh Paddeck

Kommentar
Fra : Losdella

Dato : 04-07-04 22:29

Hejsa

Alt batard pop de spiller på p3 er lovlig!
Kender en som har mixed et af numrene, og der vil senere på året komme en opsamling i butikkerne som kan købes!

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 04-07-04 23:11

or d lydr da nice, den ska j da vidst lig ha købt mig, når den engang kommr :D

Kommentar
Fra : Losdella

Dato : 05-07-04 16:20

Ja glæder mig osse helt vildt! Kan i Sær godt li' LOC Vs. OneT Cool T - Magic Bitches

Kommentar
Fra : Losdella

Dato : 05-07-04 16:21

CD'en skulle hvist komme på gaden sidst på året, men er ikk sikkert!

Kommentar
Fra : HeYa

Dato : 05-07-04 18:36

ja LOC Vs. OneT Cool T den styre sku, selvom jeg ikk er så meget t LOC

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 10-07-04 22:38

Hei
Det lyder da fedt.. kan bare ikke forstå hvordan de kan få lo0v til det med musik ret osv. men hvis det sker SKAL jeg også have en :D

Kommentar
Fra : Skumhest1977

Dato : 16-07-04 18:42

Det der med at der skulle udkomme en cd med nogle af de fede Batarder på lyder bare kanon. Men måske I skulle læse det der står på deres hjemmeside. De skriver, at de har lov til, at spiller numrerne, men altså ikke udgive det, da det er meget svært at få rettighed til den slags. Men pyt, bare man kan downloade det. Så i stedet for at fortælle, hvor fedt I synes det er, hvad så med at skrive nogle links????

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 16-07-04 23:33

jatak links tager jeg også gerne imod, men problemet er bare hvor? :S

Kommentar
Fra : skifting

Dato : 26-07-04 18:29

http://www.robootlegs.com/Site/download.php?list.5
http://www.bastardpop.co.uk
http://www.bastard-pop.de.vu
http://www.djbc.net/mashes/
http://gybo.proboards4.com/
http://www.mixomatosis.tk/

Værsågod!

Følgende sange er anbefaldningsværdige:

Motley Crue vs Celine Dion - Nona drove all night
Tribal Ink vs Michael & Janet Jackson - Scream It To My Face
B.R.M.C vs Basement Jaxx - Whatever Happened To My Head
Blur vs Electric Six - Gay House
Fatboy Slim vs Snow - Weapons Of Snow Destruction
Missy vs The Darkness - Get Your Hands of my Freak MoFo
Osymyso - Intro-inspection
Outkast vs Streets - Hey Mug (IDC)

Vil nogen hjælpe mig med at skaffe?:
Kim Larsen vs. Joan Osborne vs. Michael Jackson - Smooth Sømand
LOC vs. One T Magic Bitches (Christiano Maniakk)
AC/DC vs. Jokeren - Havnen in Black (Funken)

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 27-07-04 11:02

Hei..

Mange tak for linkene...

Leder også selv meget efter de mix du efterlyser, håber snart nogle kan få fat i dem...

- Paddeck

Kommentar
Fra : mr.mclaren

Dato : 30-07-04 13:13

Smooth Sømand kan man finde på dc++ ))))))

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 01-08-04 16:35

hei
dc++ hvad er det? kan man finde andre af de oplyste?

- Paddeck

Kommentar
Fra : mr.mclaren

Dato : 02-08-04 06:19

jeg har lige hentet LOC Vs. OneT Cool T. der er alt muligt bastars pop.

http://www.neo-modus.com/

Kommentar
Fra : mixen_dk

Dato : 02-08-04 11:58

http://www.soundwasta.com under Tracks...
Han har lavet nogle okay nogle (Specielt "Shaggy and The Betales - Let it be me")

/MiXeN

Kommentar
Fra : jens_viking

Dato : 12-08-04 23:40

"uffe & jeppe vs. Team easy on" er på EDonkey det er nice!!!

Kommentar
Fra : Paddeck

Dato : 13-08-04 10:33

Hei

Nogle der evt. kunne sende dem...?