/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
charms og level changer
Fra : Tompe_10
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 27-06-04 22:00

er der nogen der kender en side hvor man kan downloade et program til at lave charms til low levels??

og er der nogen der kender en side hvor man kan downloade en level changer??

det er til diablo og det skal være virus frit....!

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-06-04 04:24

Har du prøvet: http://www.planetdiablo.com ???
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 28-06-04 08:32

Hvad version af diablo 2 bruger du ??

1.10??

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-06-04 10:35

ja jeg bruger 1.10

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-06-04 10:40

jeg kan ikke finde nóget inde på den side jette jeg ved ikke om du kan??

men hvis du kan gider du så lie skrive hvor??

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 28-06-04 11:12

Der er faktisk ikke nogle til version 1.10.. de fleste man kan finde er trojanske heste.
Der er nogle få men dem holder folk for sig selv.

Der var en til version 1.09 hvor man kan overføre ting (Jeg kan faktisk ikke huske hvad den hedder lige nu. Mener det var noget med "shadow").. Men ikke lave charm.. så skulle du vide hvordan magic suffix virkede.
Det du kunne med dette program var at lave om på din level på din character samt sæt flere skill på dig selv.
Du kunne også overføre nogle af de ting du finder fra andre dine andre character eller lave en kopi af dem.

Der har været en hjemmeside hvorpå man kunne download items + charm + jewel + andet godt til dette program og så overføre dem til dine spil. Her var der også nogle "white item" (Cheat items)
http://www.diabloiiitems.org eller sådan noget.. men også lige meget siden er lukket ned efter 1.10 var kommet ud!

Der var Jette mener er under her
http://www.planetdiablo.com/diablo2/files/

Utillities.. men der er ikke nogle af de programmer du spørg efter.. og det skal du nok heller ikke regne med at finde

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-06-04 09:43

på min gamle pc hvade jeg også 1.10 og der hvade jeg en lvl changer til uden spyuware fiuler elkler virus.. så jeyg ved den er et eller andet sted..

problemet er bare at hardisken er brænd sammen på den så jeg kunnne ikke rede de få ting jeg gerne ville hvade ud...

kan man patche 1.10eren ned til en 1.09???

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-06-04 17:58

hallo er der ingen der kan hjælpe mig...?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 29-06-04 23:46

Det virker ikke sådan. Er du sikker på, at der findes sådan et program. Vi har i tidens løb hentet mange forskellige mods, men ingen af dem var til at lave charms med. Hvis der ikke er noget på de sider, der er foreslået, tror jeg ikke de findes. Men der er heller ikke meget ved at spille, når man har snydt, synes du??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 30-06-04 10:29

jo det kan du have ret i men jeg er ved diablo uden snyd ham kan jeg bare ikke slå og så syntes jeg det kunne være fun at prøve AT GENNEMFØRE SPILLET med en masse snyd....

hilsen tompe_10

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 30-06-04 10:44

Jeg har en masse snyde items som jeg havde fra tidliger version..

Min barb gør 14k dmg som minimum. Samt fuld immune overfor alt..
Så har jeg også MF på over 1000% og alligevel finder man skod ting.
Min defense er også sindsyg højt.

Det kan være jeg kan tage den med og ligge den op et sted
Så kan andre måske også få brug for den..

Vil bare gerne have et program hvor man så kan overføre ting og sager..

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-06-04 14:56

Hvorfor kan du ikke genneføre uden at snyde?? Opgraderer du hans dexterity hver gang? Vi har aldrig behøvet snyde for at gennemføre, hverken i den ene eller anden udgave. Det hjælper at tage de "stærkeste" baner nogel gange, hvis figuren har svært ved at klare sig. Og det er jo heller ikke lige meget, hvilket våben man har stukket dem. Vores er godt nok ekspansion LOD, men min paladin har fået et scepter (overfedt), men desværre så dyrt at rep. at han går fallit hvis han bruger det. Jeg har så prøvet at stikke ham en god bue som nr. 2 våben, indtil han får noget andet, der er til at betale sig fra. Men han er ikke skabt til buen, så han klarer sig ikke synderligt godt med den.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 30-06-04 14:59

Jeg har da både snyd char og ikke snyde char som jeg spiller.... lige nu spiller jeg en assasin.. Men har problemmer med at dræbe Diablo.. level 31

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-06-04 15:28

Ja, jeg kender godt problemet. Men jeg må tilstå jeg aldrig har prøvet at sende en assasin så langt. Jeg kan godt forstå, du har problemer. Jeg er mere til barbaren, paladinen og amazonen.
Men selv om folk vil sige det er skørt, så vil jeg påstå til mine dages ende, at navnet på figuren betyder meget for, hvad man får af charms o.s.v. Hvis spillet ikke kan lide navnet, får man kun noget skrammel, hvis spillet godt kan lide navnet, får man en masse fede charms og gems. Min samlever griner af mig og siger, det er tilfældigt. Det er det måske også, men så kan jeg ikke se, hvorfor nogle KUN får dårlige ting og andre en masse fede ting.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 30-06-04 15:29

Hvad er så gode navne??

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 30-06-04 16:37

Den er ret vild med navne fra Tolkien bl.a. fx. Arwen, Boromir o.s.v. Et navn som mit spil er helt vild med er Conan. Også Camelot er den ret glad for.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 30-06-04 16:57

hey snortop kan du ikke sende filerne over mesenger eller over email??

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 100 point
Dato : 01-07-04 07:59

Jo det kunne jeg godt...

Hvor skal jeg sende den til??

Fik bare glemt at tage den med idag.. Jeg har også med soccere + amazon med snyd item.. syntes dog min barb er bedst

Det med navne må jeg prøve endag!!

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 01-07-04 17:19

du skal bare sende den til kim-v-hansen@tdcadsl.dk

du må også gerne sende amazon og soccere

på forhånd tak

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 02-07-04 15:17

Tak for svaret snortop.