/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD REDIGERING
Fra : rudolfsen
Vist : 405 gange
160 point
Dato : 27-06-04 20:55

HEJ………. JEG HAR BRUGT HELE MIN WEEKEND PÅ AT FINDE UD AF HVORDAN MAN FÅR EN DVD IND PÅ COMPUTEREN DER VAR EN AF JER DER GAV MIG EN ADRESSE DER HED WWW.DVDRIP.DK HVOR JEG KUNNE HENTE NOGLE PROGRAMMER TIL DETTE FÅRMÅL PÅ SIDEN STOD DER AT JEG SKULLE HENTE TRE PROGRAMMER EN DER HED DVD DECRYPTER OG EN DER HED VIDOMI OG EN DER HED XVIDE OG DEN SIDSTE ALTSÅ XVIDE FANDT JEG ALDRIG UD AT HVAD JEG SKULLE GØRE MED OG HVAD DEN SKULLE BRUGES TIL OG HVORDAN JEG SKULLE HENTE DEN…… MEN JEG FIK PRØVET DVD DECRYPTER OG VIDOMI OG DET SÅ UD TIL AT DET FUNGEREDE GODT JEG KUNNE IHVERT FALD SE MIN AVI FIL PÅ MIN AFSPILLER MEN JEG FIK VIRKELIG PROBLEMER DA JEG VILLE HENTE DEN IND I MIT VIDEO REDIGERINGS PROGRAM SOM ER ADOBE PREMIERE SÅ KOM DER EN LANG SORT BJÆLKE OG INGEN FILM HVAD HAR JEG GJORT FORKERT FOR FILMEN KAN JO GODT SES I MIN AFSPILLER JEG HAR OGSÅ PRØVET AF OVERFØRE DEN TIL PINAPPLE REDIGERINGS PROGRAM MEN SÅ ER DER INGEN LYD PÅ…..
HELE MIN OPGAVE I DET HER GÅR PÅ SIN ENKELTE HED UD PÅ AT JEG HAR EN GAMMEL FILM DER ER OVERSPILLET FRA GAMMEL SMALDFILM TIL EN DVD OG DER ER MEGET JEG GERNE VIL KLIPPE FRA SÅ DET KUN ER DET BEDSTE DER ER PÅ DVDEN SÅ JEG SKAL HAVE DEN IND PÅ MIN COMPUTTER OG SÅ IND I MIT REDIGERINGS PROGRAM SÅ JEG KAN KLIPPE DET FRA DER IKKER ER SÅ GODT OG SÅ NED PÅ EN NY DVD.. HJÆLP MIG.
VENLIG HILSEN
RUDOLFSEN

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 21:14
Accepteret svar
Fra : 75653

Modtaget 160 point
Dato : 02-07-04 03:36

Problemet ligger i at Adobe pre. ikke kan læse avi filen's codec (pakke måde).

Den nemmeste måde at få Adobe Pre. til at "æde" din film er at rippe det til harddisken i mpeg2 format (Svcd)

Godkendelse af svar
Fra : rudolfsen

Dato : 02-07-04 19:25

Tak for svaret 75653.

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 02-07-04 21:32

Det er da helt oki, vi skal jo hjælpe hvor vi kan