/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp franksp...!
Fra : Tompe_10
Vist : 382 gange
20 point
Dato : 27-06-04 17:50

til frank..

for et stykke tid siden sendte du mig spillet taipai men min hardisk brændte sammen så jeg har købt en ny pc men da jeg ikke har fået taget en BU af min pc i et stykke tid er spillet nu gået tabt : (

kan du sende det til mig igen??

hvis du kan skal du denne gang sende den til kim-v-hansen@tdcadsl.dk da jeg ikke helt har fået min egne mail op at stå igen..

pe@ce in he@ven Tompe_10

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-04 18:30

Taipei findes i flere udgaver. Når jeg spiller det er det bl.a. fra denne side
http://www.icakuriren.se/artikel.html?id=14204

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 30 point
Dato : 27-06-04 18:36

Du kan hente Taipei her.
http://www.lenagames.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 20:38

Kender du Kyodai, det er noget af det samme, men mega flot
http://kyodai.com/

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-06-04 10:42

er nogel af de har spil full version og gratis??

for jkeg syntes nemlig ikke demoer er særlig meget ved

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 10:52

Full version gratis på nyere spil finder du vist ikke nogen steder.
Kyodai er demo og spil fra lenagames er også, men det kan man jo gøre noget ved.
Hvis du ville have svar på det spørgsmål kunne du have klikket på linkene, men du vil åbenbart bare have at nogen skal forære det til dig så nemt som muligt og så passer du ikke engang på det du får

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 28-06-04 19:55

passer på det jeg får nu må du da lige styre dig jeg kan sku da ikke gøre ved at jeg ikke har den på min nye pc min harddisk brændte jo sammen så har jeg jo ingen chance for at få fat i det igen og foresten så er jeg lige glad med og det er nye spil bare det er en full version

jeg ved heller ikke om du læste min overskrift men jeg skrev faktisk til frank sp fordi han havde lige hvad jeg manglede så det er da jer selv der er så dumme og komme ind og blande jer

tag den bjarne...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 20:01

åbent forum

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-06-04 09:40

ve det men du kan ikke brokke dig over hvad jeg skriver når jeg jo skriver det til en anden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-06-04 09:56

Det var nu heller ikke det du skrev til Franksp jeg kommenterede (brokke det er dig), men at du jo kunne se hvad det var vi ville HJÆLPE dig med hvis du gad tjekke de link du fik.
Teil gav dig et link til Lenagames hvor du kan finde rigtigt gode spil (bl.a. Taipai) og jeg gav dig et link til det der nok er det flotteste brikspil du kan få og som indeholder noget af det samme som Taipai.

Passe på betyder lave backup i denne forbindelse.

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-06-04 17:58

nej vor var den side dog god jeg skulle jo bruge en full version og ikke en trail version

jeg syntes ikke det kan være så svært at forstå....

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 14-09-04 13:24

Tak for svaret Teil.