/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Samarbejde onskes
Fra : ladywear
Vist : 829 gange
500 point
Dato : 27-06-04 14:51

Hej jeg heder peter og bor i Thailand hvor jeg laver export med toj, jeg vil meget gerne finde en eller to til at samarbejde med i Danmark,
jeg vil tage mig fa tojet her ude til de rigtige priser og du tager dig af det der hjemme giv mig en mail hvis dette kunne have din interesse. bigguyxl@bigguyxl.com
mvh peter

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 27-06-04 16:02

Hej Peter ladywear !
Jeg sender dig en mail.
/PG

Accepteret svar
Fra : NolleDK2002

Modtaget 500 point
Dato : 22-10-04 16:34

Hej peter

Har du en hjemmeside?
Hvor i thailand bor (meste for at vide udskibnings/flyforbindelse i forbindelse med evt. import fra thailand)?

Mvh

CS

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 22-10-04 16:46

> NolleDK2002
Jeg tror du skal glemme ! Jeg stillede "Peter" nogle meget seriøse spørgsmål, men han har ikke svaret på seriøs måde.
/PG

Kommentar
Fra : abbas59

Dato : 16-11-04 12:12

Jeg vil samarbejde med dig peter, send mig en email info@ab-itconsult.dk

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 26-01-05 18:25

Tak for svaret NolleDK2002.