/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sidebar i XP
Fra : ppk
Vist : 645 gange
100 point
Dato : 27-06-04 10:46

Hej

Der er kommet en dum sidebar i min XP Pro !
hvordan får jeg den fjernet igen ? i baren kan jeg bl. a. se mine drev og kontrolpanel, men den er generer mig meget, selv om den kun er på skrivebordet.

Jeg håber at dette er oplysninger nok.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 27-06-04 10:50

argh det er stifinder: Vis-panel-mapper

Og den burde være væk

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 27-06-04 11:17

Hej Martin_c

Jeg har lige prøvet at fjerne flue benet der hvor du skrev, men det hjælper ikke !

Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : Martin_c

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-04 11:21

Ellers lav systemgendannelse.... til en dag du kan huske den ikke var der!

Kommentar
Fra : Random

Dato : 27-06-04 11:31

Det er vel bare at højreklikke på toolbaren.. vælge Toolbars i menuen og slå "My Computer" fra...

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 27-06-04 12:04

Systemgendannelse? slap af! Det er bare en værktøjslinie som du bla. kan få frem ved at højreklikke på startlinien. Du kan fjerne den ved at hive i toppen (stiplet linie) og trække den ud på skrivebordet, hvorefter du kan lukke den ved at trykke på krydset.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 16-07-04 11:39

Tak for svaret Martin_c.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 16-07-04 18:55

Hehe håber ikke folk laver systemgendannelse pga de er kommet til at ændre deres toolbar lidt

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-07-04 19:11

Hej Random

Det var da den letteste måde at fjerne den på !
skulle der være noget forkert i det ?

Når man nu IKKE kunne finde andre metoder at fjerne den med, det var ikke til at højre klikke på den og så fjerne den.

Hilsen Preben

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 16-07-04 19:30

Systemgendannelse er ikke så slemt!

Den sletter jo ikke word filer eller mails!