/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Outlook og Alcatel 715; Synkronisering?
Fra : michaelebeltoft
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 27-06-04 08:51

Hejsa

Kan alcatel 715 synkroniseres med outlook. Jeg har fået telefonen til låns men har ikke fået software eller andet med, kun telefonen! Jeg ville høre om det er muligt at synkronisere den med outlook, hvis ja hvordan gør jeg det så???

På forhånd tak
Michael

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 11:10

Prøv denne http://www.netget.dk/product.asp?affiliate=1&lang=de&product=919 den fortæller en lille smule. Men ikke hvordan.
Eller prøv denne: http://62.243.245.105/number_first/pages/enter_mobile_number.jsp,

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 11:21
Kommentar
Fra : michaelebeltoft

Dato : 27-06-04 13:40

Tak for svarene men som du selv angiver findes der ikke et svar på spørgsmålet under disse links

Andre bud???

Michael

Kommentar
Fra : michaelebeltoft

Dato : 27-06-04 13:43

Hovsa, den smiley sender vist et forkert signal. Den skulle ikke være sur men ked af det!!!

Michael

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 14:14

Så er det sikkert kun, at kontakte alcatel og fortælle at din manual er blevet væk, om du kan få tilsendt en ny. de er enorm flinke hos alcatel. har før fået hjælp fra dem.
Har desværre ikke nummeret eller mailadresse.

Jeg ved ikke om der er nogle forretninger der ligger inde med den. Det er jo et større arbejde at kontakte diverse forretninger.

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 14:21

Prøv denne mobilephones@alcatel.dk skriv til dem. Taget fra denne side http://www.alcatel.dk/kontakt/index.jhtml

The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 27-06-04 14:31

Her er den rigtige side http://www.alcatel.dk/mobile/index.jhtml

Held & lykke

The1best

Kommentar
Fra : michaelebeltoft

Dato : 28-06-04 09:13

Tak for hjælpen

Michael

Kommentar
Fra : michaelebeltoft

Dato : 28-06-04 09:16

Hvordan lukker jeg spørgsmålet?

Michael

Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 20 point
Dato : 28-06-04 12:13

Du trykker på accepter svar, over datoen.

Glæder mig, at jeg kunne hjælpe dig.

The1best

Godkendelse af svar
Fra : michaelebeltoft

Dato : 28-06-04 17:37

Tak for svaret the1best.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 28-06-04 18:11

Selv tak. Selv om det tog et par sider, at nå frem til den rigtige. Øvelse gør mester, håber jeg.

Indeholder telefonen kamera? Og du ikke kan få dem til at sende dig en cd. Kan du henvende dig igen og jeg vil sende den cd jeg har. Jeg ved ikke om du kan bruge den. Men det kan du spørge dem om, hvis du mailer til dem. Jeg har en alcatel 735 one touch. Jeg kan overføre billeder via infrarød til computeren. Det kræver selvfølgelig at du har infrarød i din computer.

Held & lykke med din telefon.

The1best