/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
mobil sprogpakke
Fra : wael
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 27-06-04 00:51

er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan downloade programmer til mobil sprogpakke

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 01:12

hvad tænker du på når du skriver sprogpakke??

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 01:13

mener du ikke dem i menuen altså ordbogen der kan lave sproget om til andet end dansk ?

Kommentar
Fra : johs

Dato : 27-06-04 10:18
Kommentar
Fra : wael

Dato : 27-06-04 11:21

Hej Johs
det er gode hjemmeside , men jeg kan ikke finde hvad jeg vil have.
sprogpakke er hvis em mobil mangle en bestemt sprog , som man vil have på sim mobil.
så installeret man den sprogpakke ,som indholder den sprog man vil have.

Kommentar
Fra : wael

Dato : 27-06-04 11:22

Hej Johs
det er gode hjemmeside , men jeg kan ikke finde hvad jeg vil have.
sprogpakke er hvis en mobil mangle en bestemt sprog , som man vil have på sin mobil.
så installeret man den sprogpakke ,som indholder den sprog man vil have.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-06-04 11:53

er det nokia telefoner vi snaker om
og er det en ældre telefon (dct3 )
eller nyere dct(4 / 5)
har du selv den sprog pakke du vil ha lagt i

her er et link til et program til nokia telefoner DCT3

http://downloads.gsm-technology.com/cgi-bin/getdb.cgi?mode=program&ID=737
hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 27-06-04 12:44

hej igen

på de sider ligger der da flere flash programmer og sprog pakker ( ppm )

hvis vi snakker nokia....brug fx ROLIS...

http://web218.bces-3040.de/nokia/software.php

der er alt hvad du skal bruge til nokia dct3 og 4

Kommentar
Fra : wael

Dato : 27-06-04 16:04

Hej openphone_unlock
det er Nokia 6610.Jeg har desværre ikke sprogpakke .
Jeg vil have sprogpakke ,hvor der arabisk på .
tak

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 27-06-04 16:16

Hej
6610 er en dct4 telefon
den kan man ikke loade sprog i uden special udstyr feks en griffen box (der findes også andet udstyr)
så vis du ikke har dette udstyr så skal du forbi en unlocker der har det
du kan finde en unlocker her www.dkunlock.dk

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 27-06-04 21:36

Til Wael
Hvis du skal have arabisk sprog i din 6610 skal du lige huske at så har du ikke længere Dansk i den. Du kan kun have 'en pakke i telefonen og den pakke består af de lande som ligger i det område hvor sprogpakken er lavet til!
Du kan benytte tonadaflasher, matrixflasher, graiifin eller ældre DCT4 flasher kabler til dette.. men du kan IKKE gøre det med et alm datakabel... Ellers besøg en unlocker på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan