/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Katte i glas!!!
Fra : crakhead
Vist : 508 gange
1 point
Dato : 27-06-04 00:43

Jeg har hørt at man kan få en bonsai cat dvs. en kat der er opvokset i et glas, det er noget med at den får mad igennem et rør og laver/Uriner gennem bunden af glasset. Jeg tænkte det var et husdyr for mig da den ikke fælder og kradser i mine møbler, så er det også ved at blive Moderne at have sådanne et bæst

Er der nogle der ved hvor jeg kan køber sådanne en bonsai cat (Pris uden betydning)

Hilsen Peter

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 00:48

Hvis det spørgsmål er stillet i fuld alvor, er du virkelig et crakhead. Der er bunker af sider om "fænomenet" på nettet, men det er fotomanipulation. Læs også om "emnet" på dyrenes beskyttelses hjemmeside.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:48
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:50

Selvfølgelig mener crackhead det ikke alvorligt, men han/hun vil vel bare forarge "borgerskabet", og det er jo så let og fejgt at provokere når man er anonym. B-(

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 00:51

det er da fult alvorligt... jeg er glad for katte

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 00:54

Et kædebrev??? jeg ville ikke forage nogle jeg syntes det er smart med en kat i et glas jeg har også set at man kan få en i en fodskammel...Peter

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:54

kunne du tænke dig at katten skulle sidde ude i dine møbler og spise sig mæt i sine livretter mens den hvæser klør i dine møbler mens du sidder inde i glasset og høm høm nej vel dobbeltmoralsk må man sige

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:56

Sikkert! Siden blev lukket og der har aldrig været andet end fotomanipulation, som Dova skriver. Sagen blev efterforsket af FBI og måske skulle dit hoved også efterforskes når du gider spille så dum.
http://www.hsus.org/ace/14130

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 00:56

nej jeg ville ikke sidde i et glas... men hør nu her det er kun en kat!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 00:58

Lille Peter edderkop kravled langsomt op og så faldt han ned og blev kvast under en hæl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 00:59

Ja han er sgu dum. Tjek lige hans kommentar til calista vedrørende hendes kat der måtte aflives.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:03

Ja når nu Peter er så glad for dyr kunne han da stille sig selv til rådighed for min altid sultne 45 kilos dobermann.

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 01:07

jeg syntes i bliver lidt ubehagelige, jeg har jo ikke svinet jer til men det er utroligt hvat man må finde sig i at høre på jeg har jo kun stillet et¨spørgsmål....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:09

..og hvilket spørgsmål -hvordan føles det at blive trådt på - under en hæl

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 01:09

du burde landsættes her din katte hader

, Death Valley is part of the Great Basin Desert that includes most of Nevada and parts of Utah and Oregon, and is characterised by alternating narrow mountain ranges and wide valleys - this area has no extended rivers and all rainfall eventually collects in salt flats on the valley floors, and either evaporates or sinks below ground.

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 01:10

og så uden mad og vand så bliver det sikkert skide sjovt for os andre

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 01:11

jeg hader ikke katte jeg ville jo godt have en, bare en som ikke fælder og ikke løber på mine møbler

Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 01:11

jeg hader ikke katte jeg ville jo godt have en, bare en som ikke fælder og ikke løber på mine møbler

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 01:15

Så køb da en plyskat, den kan du putte dig med og trøste dig ved når der ikke er nogen der gider snakke med dig fordi du er dum.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:17

Du skal have dig en gammel hanløve med dårlige tænder så bekymrer du dig ikke om fældning ret længe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 27-06-04 01:17

Du sku´ da tage og flytte til Tumpeland... Jeg hører de søger en professor... Det er da lige noget for dig.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-06-04 01:25

Få dig en porcelænskat - og et liv.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 27-06-04 01:25

Få dig en porcelænskat - og et liv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:25
Kommentar
Fra : crakhead

Dato : 27-06-04 01:48

ir er snot dumme og ikke rigtig dyrevenner som jeg.......jeg har både hund og høns jeg har også børn og de har det godt de er ikke i glas, endnu da de ikke fælder

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-06-04 01:58

Hvorfor ikke prøve noget sjovt i Smalltalk i stedet for det her pjat.
Dit nick fortæller jo hvordan du vil opfatrtes og det gør vi så.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-06-04 11:27

Stakkels dyr, ham crak- fætteren har. Og stakkels børn!!

Gudskelov rører hans kommentar til min aflivede kat, mig ikke en meter. Crakhead er da et sørgeligt dyr selv!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 11:33

Ja calista, men nu er det jo heller ikke sikkert at han har børn og dyr. Det må man næsten ikke håbe.