/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Er min SMS modtaget ??? indstilling af 6~
Fra : Rustica.dk
Vist : 743 gange
25 point
Dato : 27-06-04 00:13

Hvordan får jeg mig 6230 til at vise om modtager min SMS ???

Jeg kan simpelhen ik´ finde det i min telefon ?

Håber at der er en der kan hjælpe !

TAK
R

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-06-04 00:31

Hvis du mener at du skal få besked om at modtageren har fået en sms du har sendt, så er det noget det teleselskab du bruger giver besked om. F. eks. TDC gør det ikke mere. De skriver bare at beskeden er sendt, men ikke om modtageren har fået den.

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-06-04 00:46

har du ikke noget der hedder i rapport når du har sendt en sms det er der i 3310 men i en 6100 viser den det ikke og så er det samme udbyder jeg har til begge telefoner så det ligger altså i selve telefonen godweekend

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 35 point
Dato : 27-06-04 01:18

Tryk på Menu.
Find Beskeder, og tryk på Navigationstasten.
Find Beskedindstilling., og tryk på Navigationstasten.
Find Tekstbeskeder, og tryk på Navigationstasten.
Find Sendeprofil, eller den der hedder fæles central i en af de 2 kan du slå den til

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 27-06-04 08:41

Tak for svaret thyfoon. Det var jo lige der