/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hva for en knalkert 30 er best
Fra : tronddk
Vist : 438 gange
41 point
Dato : 26-06-04 21:50

hva får en 30 knallert syntes du er best ( den skal være brugt og må max koste 2000 kr ) bestem selv men det skal være en man nemt kan rense dysen i for men køre jo ikke kun på asfaldt (ikke en honda)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-04 21:52

Det var en skam, for den bedste der er mindst problemer med er helt sikkert en Honda Sfx

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 26-06-04 22:01

amen det kommer helt an på hvad du skal bruge den til..Markræs???

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-06-04 22:48

Nu skal du jo slet ikke rense dyse, hvis du sætter et benzinfilter på, så rust og skidt fra tanken ikke slipper ned i karburatoren.
Nu får du ikke nogen moderne knallert 30 til de penge, så skal du da være meget heldig, men må nok sætte næsen op efter en ældre knallert, feks. en Yamaha FS1, og så må du lære at skifte gear.
Men havde du pengene, så kunne en Gilera eller PGO vel bruges.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 41 point
Dato : 26-06-04 23:08

Puch Maxi er altid fed til markræs :) Bare ærgeligt at man får så ondt i røven...! HEhe...

Palle > Hvorfor vil du anbefale PGO ? Kan jeg ikke lige umidlebart se nogen grund til ? Måske lige ud over prisen på dem...?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-06-04 23:37

Det er heller ikke fordi den er bedre end andre, men der er rimelig mange til salg og til at få mange reservedele.
Puch maxi er også en af dem der findes mange af med reservedele der er rimelige, men stellet og 1 gear er nok ikke det bedste til markræs, hvis den da kan komme igang i en dyb plovfure. Ha ha
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 26-06-04 23:42

Hehe jeg har kørt mark race på maxi mange gange, og det er dælme skægt! Og nej stellet har ikke særligt godt af det, men hva' fanden hvis man køber en gammel lorte maxi, så går det jo nok at køre den i smadder...! Men med en god gang stel-forstærkning kan de godt holde til det...!

Og der er ikke noget bedre end dybe plovfure når man kommer der uden bagdæmpere

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-04 00:10

Ja det er meget godt, men så ryger mælkekassen jo af H til. Hæ hæ

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-06-04 09:55

Det havde jeg også problemer med i starten, men den skal bare tøjres ordentligt fast! Jeg fandt en masse grønne strips, de var perfekte, eneste problem nu var de flasker der lå i den

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 28-06-04 16:09

en puch maxi 2 g er det for meget at give 1500 får sådan en ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-06-04 19:46

Nej det er billigt nok, hvis alt ellers er i orden.
Og du kan altid sælge den igen til en drukmås der har fået pappet taget, det kræver dig omtalte mælkekasse og grønne strips som Jon nævner. (Lige hvorfor de skal være grønne, må du spørge Jon om, men jeg tror det er fordi de bedst står til grønne Maxier, så måske må der bruges røde til røde Maxier?)
http://www.scooterzone.dk/index.php?side=goderaad
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-06-04 20:38

Nej nej, grønne strips står godt til den grønne kasse! Men jeg havde engang gule strips på en sort maxi med grøn kasse, det så vold godt ud...! Og så skal "enderne" af strips'ne selvfølgeligt stikke ud alle steder!

Kommentar
Fra : pgoris

Dato : 03-09-04 21:47

pgo hot 50

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-09-04 22:43

Øø pgoris hvor mange kan du skaffe til den pris, jeg vil godt aftage nogle stykker, kan du give mig telefon nummeret.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-09-04 10:41

Jeg vil også gerne købe en 10 stykker...!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-09-04 12:07

Nej jeg bestilte først, ææ er der mulighed for at få andre modeller, så vil jeg helst undgå hot50, og vil hellere have Honda. Gilera, Aprilia eller Derbi? Men hvis det kun er Pgoèr du har på lager, så vil jeg godt først starte med en del af dem.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 04-09-04 12:55

Hehe syntes ellers normalt PGO er noget lort men til 2000 kr kan de vel sælges videre

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 04-09-04 15:31

Tak for svaret Jon.