/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Problemer med påfyldningsblæk...
Fra : dread
Vist : 1336 gange
20 point
Dato : 26-06-04 13:03

Vær hilset.
jeg har brugt påfyldningsblæk til min hp printer i en del år.
Nu er der pludselig masser af problemer. Blækket løber bl.a. nærmest ud af sig selv..
Er der andre der har oplevet det samme ?
Har hp gjort noget for at undgå genopfyldning....?
Ps Tricket med billige printere og mega dyrt blæk...Grrrr, burde boycotte
dem alle og bruge kuglepen....

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 26-06-04 13:11

Du har måske prukket hul af gummimembranen som omslutter blækket, men da du jo absolut ikke er newbee ang. påfyldning, har du sikkert ikke lavet de "traditionelle" fejl. Jeg har netop genfyldt både min sorte og farve HP og de printer som de skal (bruger blæk til 125kr./250ml.)

mvh
anyway

Kommentar
Fra : dread

Dato : 26-06-04 13:34

Hey anyway.

Joe...Der er jo stadig adskillelse mellem farverne...
Har også prøvet at tætne påfyldnings hullerne med gaffa-tape....
Og efter ca 50 kopier bliver kvaliteten bedre, men ikke god....
Try, try and try again...

Kommentar
Fra : dread

Dato : 26-06-04 13:36

ps. Mit blæk er fra Bog & ide og bruge passe til min printer....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-06-04 13:47

Du kan ikke genfylde den samme patron i al evighed.

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 20 point
Dato : 26-06-04 17:16

Selv om det vel ikke er sandsynlig, lyder det som overfyldning af et af kamrene og da det fortsætter med at løbe, er min teori stadig punkteret membran.
Hvor mange gange har du genfyldt netop den patron?

Kommentar
Fra : dread

Dato : 01-07-04 13:50

Det er faktisk en ny patron.Første gang den bliver genfyldt.....
Men måske har du ret Anyway. Kan ikke se hvad det ellers sku være..

HOV. Efter at ha' hvilet et par dage virker den nu helt fint...!?!!

Tak for rådene.

Godkendelse af svar
Fra : dread

Dato : 01-07-04 13:51

Tak for svaret anyway.